joi, 12 iunie 2014

LICA CHITCAN-CRISTINA CIOCA-dus de vant......


Am avut ocazia sa cunosc multa lume in Onesti, care il stie pe Lica Chitcan. Opiniile tuturor se pot imparti in doua categorii distincte: ori l-au descris ca pe un sarantoc, cu capul plecat, cu “saru-manusitzele” care umbla cu cerseala, cu complimentele parca luate din caiet,… ori, ca un arogant, un parvenit cu o educatie mai mare ca a celuilalt, cu privirea superioara , ca, vezi Doamne, el e cineva, cineva mai sus ca tine…..depinde de impresia pe care Lica Chitcan i-a  lasat-o, stiam care e pozitia sociala si financiara a celui cu care vorbeam….Superioritatea lui Lica Chitcan, aroganta, atitudinea de om cu goaie grele, e doar atunci cand,  de la celalalt, ori, nu poate scoate nimic ( adica avantaj material, vre-o conectie la cinva cu bani, sau pozitie buna, care sa-l scoata din incurcaturile lui financiare) ori i s-a taiat speranta ca va fi ajutat si a fost abrupt refuzat…..

Lui Lica Chitcan nu ii plac oamenii puternici, cu o atitudine clara, pentru ca nu ii poate influenta si controla. Tocmai de aceea nu a acceptat niciodata discutiile directe face-to-face, sau, negocierea verticala, invocand ca e prea slab psihic sa o faca…..dar totul e un joc de scena, pentru ca lui Lica Chitcan ii plac “jocurile de culise” unde regulile le stie doar el….

Aparent,pe  el si pe Cristina Cioca, nu ii mai intereseaza ce fac eu, ce spun eu ( pentru ca eu sunt nebuna !!!!, zic ei!!!) In realitate, amandoi, stau calare pe tot ce fac si pe la spate incearca sa loveasca. Si el si Cioca stau si infiinteaza conturi false,  doar vor avea sansa  sa ma denegreze …..si apoi, se gandesc ei, e foarte greu sa dovedesti  ca aceste conturi sunt ale lor.  Initial a fost contul  “ Cornelia Floares” care s-a dovedit a fi fals , dupa o investigatie a politiei, facuta dupa plangerea mea penala….deoarece am fost amenintata cu moartea de acesta Cornelia Floares ( bine-inteles atat Lica Chitcan, cat si Cristina Cioca o au in lista lor de prieteni) Au fost altele , care mi-au parut suspicioase si le-am blocat ( Daniel Patrascu, Eli Elida, Carmen Balan, Crrystinn Cry si inca multe altele) Toate aceste conturi au intrat in hibernare din momentul in care le-am blocat ( bine-inteles dupa ce am salvat absolut tot)

Un  cont nou  aparut , este si cel al “Adrianei Bogdanescu” care avea afisat ca oras natal Baia-Mare, orasul prietenei mele . Aceasta Adriana Bogdanescu da un like la pagina de facebook a afacerii mele. Initial, am crezut ca prietena mea a vorbit de mine cu aceasta Adriana si de aceea mi-a cautat afacerea. Nici nu am apucat sa vorbesc cu prietena mea si aceasta Adriana Bogdanescu posteaza  pe  site-ul afacerii adresele acestui blog, crezand ca 1) ori contul nu e administrat de mine , ori 2) pe clientii mei, i-ar interesa ce fac eu in timpul meu liber ….am copiat informatiile contului si l-am blocat ( asta a fost cu mai bine de 6-8 luni in urma!!) dar cum orice adevar iese la iveala, tocmai am descoperit si am dovezi ca e contul lor. Lica Chitcan si Cristina Cioca sunt facuti amandoi din acelasi aluat: o cana de perfidism, un pahar de falsitate, o galeata de minciuni, o lingura de inconstiinta, si prostie dupa gust!

Si pentru ca niciodata nu am vorbit fara dovezi, ma rezum si acum sa fac acelasi lucru si va las , din nou, sa judecati:

1)     Iata un screen-saver a acestui cont Adriana Bogdanescu si cu like-ul la sala gimnastica

2)    Iata o poza facuta de Lica Cristinei  ( atentie multa la puloverul si blugii Cristinei)

3)    Un close-up al aceleeasi poze

4)    Poza de profil al Adrianei Bogdanescu….

Nu mai comentez, ca e de prisos…..Cristina Cioca, se considera  Doamna Chitcan, Elli Elida, Carmen Balan, Adriana Bogdanescu,  Crrystinn Cry si sigur mai voi gasi……femeie, esti bunica, dar creier cand o sa ai????? J J J

Deci la multele personalitati ale lui Lica Chitcan si la gramada de identitati ale Cristinei Cioca, e un traffic in casa lor, mai mare ca in gara de nord!!!! J J J


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu