duminică, 15 iunie 2014

LICA CHITCAN-falsitate.....


Cat Mioara Chitcan a fost in vizita la Onesti, desi bolnava, am avut timp sa ne intalnim si sa petrecem ceva ore impreuna…au fost seri,cand plecam de la apartamentul  fratelui ei ( unde a stat pe perioada vizitei) si mult dupa miezul noptii, gasind mereu sa discutam ceva, de cele mia multe ori,mirandu-me cate lucruri avem in comun….Intr-un weekend am dus-o pana in satul parintilor ei, i-am cunoscut mama, una dintre cumnate si cativa dintre  nepotii frumosi….nu am stat mult, eu avand alte aranjamente pentru acea zi. Am postat niste poze cu Mioara pe contul de facebook  “ratacirile pasarii Phoenix” . Ce a facut Lica Chitcan??? Aceasta mizerie de om, perfid , care pe facebook posteaza  citate ca” tacerea este cea mai perfecta exprimare a dispretului” isi duce munca murdara in “culise”….. I-a  scris  fiului, ca maica-sa a innebunit, s-a unit cu “nebuna” de mine, iar eu postez poze cu casele fratilor Mioarei!!!! Minciuni, imbarligaturi !…..tot ce am postat pe facebook a fost cu aprobarea Mioarei!!!! Nu aveam de unde sti care si unde sunt casele fratilor ei…..nu i-am cunoscut…inca, dar promit ca ii voi cunoaste, daca Mioara si cu mine ne dorim asta!!! Pe Lica chitcan nu l-a interesat ca in fatza fiului, i-a jignit mama, ca a subestimat-o fara motiv, ca a aratat ca nu  are respect pentru mama copilului lui!!! Lica Chitcan  este si a fost un zero!!!  Acesta este Lica Chitcan, restul este falsitate!!!!   

Daca “ tacerea este  cea mai perfecta exprimare a dispretului” de ce m-a  balacarit mai bine de un an de zile si el, si Cristina Cioca si prietenul lui Florinel Plantos????  Au mintit, au insultat, au denegrat, santajat, crezand ca, de rusine, ma voi retrage…m-au blocat de peste tot ca sa nu pot, nici macar, sa ma apar, sa am drept la replica…..habar nu avea, ca voi pastra atatea dovezi, ca voi afla adevarul de la atatea oameni, ca voi posta totul pe un blog si intr-un roman pe care ei nu-l pot controla si abia acum incearca sa foloseasca tacerea???? Ce idioti, prea prosti sa inteleaga, ca de fapt, isi fac reclama la propria prostie…..

Poate crede ca va atrage alti naivi,  alti noi naivi  care vor crede falsa lui modestie si  smerenie….Candva pe facebook, incerca sa ma descrie ca femeie usoara, fara caracter, care isi ignora  parintii, ca nu m-am sinchisit, nici macar, sa vin la inmormantarea tatalui meu….desi el stia de la mine, ca tatal meu a murit in Februarie si din cauza unor viscole, am  optat sa ii curm mamei durerea , sa nu astepte venirea mea si inmormantarea sa se faca la 3 zile de la deces….. eu am ajutat cu bani la inmormantare si la aranjarea mormantului…..si imi sustin mama financiar.

Lica Chitcan, tu cum iti ajuti mama???? Apartamentul ei, care  l-a lasat pe numele tau si al Mioarei, l-ai adus la executare silita… cand tu te plimbi cu concubina prin Italia, cersind bani de la italieni si laudandu-te pe facebook ca ai facut expozitii si ca il vei vizita pe papa, maica-ta e data in judecata pentru neplata la utilitati…..cand tu te lauzi ca stai la casa ( care, de fapt e doar casa Cristinei Cioca) maica-ta are datorii peste tot si e data in judecata….. tu stai bine linistit,nu-i asa???  Ai avut grija ca, fica minora a Cristinei sa se mute la tatal ei…..Oare, asa arata un crestin adevarat, un presedinte UAP, care sa fie demn de urmat de tinerii pictori??? Asa trebuie sa arate un tata?

Postez screen-saver de pe noul portal, judecatoria Onesti,ca sa vedeti  cu ochii vostri:
Tot ce trebuie sa faceti este sa dublu clic pe fiecare poza....


 
 
 
Declaratia lui Lica chitcan in care se vede ca pe mama o cheama Catinca.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu