vineri, 16 august 2019

Popi, escroci si curve

Nu am mai postat pe blog de foarte multa vreme....
M-am rezumat sa fac postari pe facebook. Cand am inceput sa investighez escrocheria lui Chitcan tot ce am vrut sa aflu a fost de ce a facut-o si cine este el cu adevarat. Nici prin cap nu imi trecea la acea data ca voi ajunge sa primesc tot felul de informatii despre mai toate rudele si rubedeniile lui.
Dar se pare ca asa trebuia sa fie, sa aflu ca intr-adevar cine se aseamana  se aduna. De la Chitcan am aflat de Cristina, de fostul ei sot, de fostii ei amanti, de verisori si unchi, de neamurile in care a intrat fiica ei , nasii lor si uite asa stiu si ce manaca la masa....

Cu cat sunt ei mai apropiati de cate unul, cu atat mai mult aflu cine sunt acestea: cum ar fi Eugen Ungureanu, Gheorghe Chelmus, Romica Ifrim, Catalin Pilipauteanu si altii ca Daniel Dumitru Darie, Ontanu si toata cloaca Ader....
 Nu toti escroci ca el, dar cu siguranta toti cu lipsa de onoare, onestitate ,al simtului  familiei .

Postarea asta e replica mea pentru Cristina Chitcan. Am vrut sa o fac pe facebook, dar mi-am amintit de Mioara....Fosta sotie a lui Chitcan care a decedat in Italia, lipsita de viitor, de bani, pentru ca Chitcan a stors-o de tot ce avea...O femeie care a rabdat 35 de ani abuzurile emotionale ale lui Lica, o femeie care nu a avut puterea sa puna piciorul jos si sa spuna destul, o femeie care ura confruntarile...Cand am cunoscut-o i-am admirat aceasta calitate, dar lipsa de a-si cere drepturile i-a adus sfarsitul....Asa ca eu nu voi fi ca ea: fuck being nice! Chitcan, curva de nevasta-sa si restul clanului nu merita ! Niste escroci care vor sa para ceva, dar sunt cu totul altceva!

Chitcan e categoric, dezechilibrat mintal si sufera de dubla personalitate....actiunile lui, vizitele la psihiatru ( recunoscute de el si de Mioara) medicamentele pe care le ia ( din afirmatiile lui) toate atesta dezechilibru.....Ea, nevasta-sa o curva care a cautat doar o pozitie sociala mai importanta. E una sa spui la nestiutorii din jur ca esti sotie de sofer si alta ca esti sotie de pictor!!!

Sa fac mai jos un rezumat despre ea:

-maritata cu Radu Catalin Bogdan ( care este dintr-o familie mai buna ca a ei) Se pare ca si mama Cristinei tot rea de musca era.
- in loc sa-si vada de familie, petrecea ore bune pe la casoaie si isi ignora fiica , doar pentru ca se credea mare cantareata
-a inceput tot felul de aventuri amoroase pana a prins-o barbatu-su si ca sa nu rada lumea de ea , s-a grabit sa bage ea divortul prima. La partaj a primit destul si a ramas cu un apartament la parter la mal, desi fiica cea mare a preferat sa ramana cu taica-su
-au urmat nenumarati amanti si fiica cea mica lasata des pe la vecini si mama ei

-in Februarie 2011 a inceput abureala lui Chitcan....desi Chitcan avea o amanta in Craiova de care nu s-a despartit decat prin Septemrie , Cristina afirma ca sunt impreuna din Iunie 2011.
- Chitcan nu s-a despartit de amanta dinaintea ei decat cand Cristina ia dat bani, cica sa deschida un studio...a avut studioul doar cateva luni si apoi s-a inchis.
- In Martie 2012 Mioara a revenit din Italia sa-si faca dintii si a aflat de Cristina. Chitcan a mintit-o zicand ca de fapt lumea stie de mine, ca eu sunt o nebuna care vrea sa-l rapeasca pe el si Mircea ( fiul lor) sa-i duc in Canada. Mioara si-a dat seama ca minte ( ca sa intri in Canada ai nevoie de viza si zbori cu avionul, deci acte....nu poti rapi pe cineva) Asa ca Mioara si-a luat bagajul si s-a mutat in apartamentul fratelui ...la mal...coincidenta, apartamentul gol al fratelui ei, era perete-n perete cu al Cristinei, tot la parter. Dar curva e curva si cu tupeu, cu Mioara in apartamentul vecin ea il tinea pe Lica la ea, el fiind casatorit legal inca cu Mioara. Pentru ca Mioarei nu-i placea confruntarea, ranita, tot ce a facut a fost sa-i lase  Cristinei, sub presul din fatza apartamentului un plic. I-a scris atat " SPER SA DEA DUMNEZEU SA FII TOT ATAT DE FERICITA CU SOTUL MEU, CUM AM FOST EU CU EL"

-Lica spunea tuturor amantele ca el vrea casa la tara , cu studio, sa picteze....daca-l intreba-i cati bani are pentru asta, schimba vorba...asa ca s-a gasit o disperata care si-a vandut apartamentul si i-a facut casa...acum s-a mutat si mama lui Lica si fiul sau de 37 de ani tot acolo. Nu stiu cat aduce studioul ca venit, cert e ca Cristina ii tine pe toti 3 din salariul ei de postarita! Stiti vorba, alegi,alegi pana culegi.
- Viitorul fetelor nu prea a interesat-o.. Ce mama isi lasa fata de vreo 14-15 ani la un baiat acasa cand baiatul e de fapt un adult??? Nici ca pleca in Italia cu el cand INCA era eleva, sau cand incuraja relatia lor si ea avea o scoala de terminat.....Ca urmare fata nu a luat BAC-ul s-a maritat de la 20 de ani si a facut imediat 2 copii. Soacra ei, deci cuscra Cristinei, alta curva cu aceeasi mentalitate ca si a Cristinei....Cu un barbat cioban, femeia voia mai mult....relatii amoroase, pana a ajuns la unu Blanaru cu vreo 6 ani mai mic ca ea.....Om cu 3 copii, consilier in Barsanesti, pensie de jandarm si "vila" in Caraclau. Asa ca femeia, desi mama a 4 baieti, a inceput sa faca demersuri ca se vedea doamna Blanaru!!! Cine stie cu ce l-a santajat pe Blanaru ca, asta mai fraier, s-a casatorit cu ea INAINTE de a ii veni hotararea definitiva de divort.....deci era penal, fiind bigamie. Au trebuit sa anuleze casatoria ! Asta e cuscra Cristinei care si-a lasat fiica sa stea in casa acestei femei!
Va intreb si ma intreb: ce au vazut baietii ei la ei in familie ,in casa ?? Ce credeti ca vor face acesti baieti?? Cristina credeti ca s-a intrebat vreodata ce se va alege de fiica ei, fara educatie si fara o profesia cand barbatu-su o va insela ?? Of, dar ce gandesc eu??? Cristina mi-a spus ca fiica ei se va descurca, ca e frumoasa!!! Fa, frumusetea trece, prostia ramane!

Ce cacat de mama e Cristina sa iti pui fiica cea mica sa imi trimita mie mesaj si sa-mi spuna ca fetelor mele le este rusine cu mine!!! Cand fiica ei m-a contactat pe mssinger, copila avea vreo 13 ani!!!
Ce curva de mama poti fi sa-ti pui copila sa iti ea apararea tie si amantului tau?? Fetele mele au facut fiecare cate 2-3 facultati si au profesii respectabile , tu te lauzi ca fiica-ta e frumoasa si va ajunge bine ca o sa-si foloseasca pruna , asa cum a invatat de la ma-sa.

Ca sa fie credibila, Cristina si Lica ( care nu era inca divortat de Mioara) au facut cica o "nunta" religioasa ( varul ei este popa Smarandi) Cu asta au inchis gura satenilor din Buciumi.
Cuscra-sa a facut la fel....desi satul vorbeste ca ar fi avut o relatie si cu un popa Ursu, asta cica i-a cununat , pe ea ( Lenuta Iovu, sau Lenuta Radu cum pana mea o cheama) si pe  Ghiorghe Blanaru. Sau cine stie , astea si-o trag toti 3 intre ei .

Deci cand una ca Lenuta Iovu gandeste cu pruna, 7 copii au fost emotional afectati ( 4 baieti ai ei si 3 copii ai lui) Ca sa nu mai vorbim de fostii lor soti!!! Asa vad unele sa se ridice in rang si manipuleaza pe cei din jur.
Tipic unui manipulant si Chitcan si Cristina  ( fosta Cioca , fosta Ciobanu) si Lenuta ( fosta Iovu, fosta Radu) dau vina pe soti. Chitcan imi spunea ca Mioara e betiva, deprimata....Cristina zicea ca nu stiu eu cum  a dus-o cu Catalin , si Lenuta Iovu spune la toti  ca fosta sotie a lui Blanaru e nebuna!!!

Intrebati-o pe Cristina, daca fostul a fost asa de rau de ce fiica-sa a optat sa stea cu el?? Cum de el a fost la nunta si botezul nepotilor si ea nu???
Fir-ati ale dracu de curve manipulante, totul pe interes si copiii sufera. Va mai intrebati de ce sunt atat de multi dezechilibrati care abuzeaza, omoara sau dau in boala bauturii. Pai cu mame ca voi, asta e raspunsul!

Florin Smarandi, varul Cristinei a avut tupeu sa ma caute pe messinger si sa-mi spuna initial ca nimic din ce am scris nu este adevarat si ca el e parinte nu popa....Sunt o femeie credincioasa dar nu accept manipularea popilor. Si apoi, de ce sunt ofensati ca le zici popi?? E cuvant folosit si in literatura, "parinte" e cel care are grija de tine...iar astea au grija doar de ei!

Va las aici un e-mail primit de la  Cristina....Curva era tare mandra de ea ca "a vorbit" cu un coleg de-al fiicei ei!! Nu-i asa, e ceva ca  a starnit interesul unui barbat tanar!!! Auzi fa??? Aluia ii iesia sperma si pe urechi, tu ai fost doar un WC temporar.....trebuie sa fii proasta sa te mandresti cu asta.

Iata si franturi dintr-o conversatie pe mess....in care se lauda ca ea nu e "stresata" adica ea e fututa eu nu! si ca eu am prieteni doar pentru ca le dau pizza si bere ....ea nu are , cica , banii mei dar inca vorbeste cu toti fostii ei amanti si daca vor fac chair sex....Alo, chiar nu-i spune nimeni ca asta e ce defineste o curva???

Duceti-va dracului de curve! Pe facebook postati pisici si icoane si flori si voi sunteti WC barbatilor .
Va las aici toate dovezile....Smarandi a incercat sa ma acuze ca fac photoshop. Nu am facut asta niciodata si pot oricand arata dovezile.


iata emailui Cristinei:

ita un email in care chiar si Cristina vorbeste de medicamentele pe care le ia Chitcan:

iata si conversatia pe messinger in care imi spune ca nunta  afost deja : era in Februarie 2013 si divortul lui Lica Cu Mioara s-a finalizat in mai 2013. Atunci mie mi s-a spus ca preotul care i-a cununat ar fi fost fratele ei. Ei, Smarandi e var cu ea!









Iata si conversatia cu Smarandi: Citi atent ca spune ca nu comunica si nu se viziteaza cu Cristina...Si totusi e etichetat la petreceri si ii trimite felicitari de ziua ei....acum, daca trimitea la mai multi si o eticheta si pe ea , as mai fi zis , dar se pare ca comunica cu ea...s-a gandit sa o felicite se ziua ei!! Asta cum se mai heama??




iar Lenuta Iovu ca cauta cu un cont fals ( dar cum e proasta, pe el are poze care se vede clar ca sunt de la restaurantul unde e bucatareasa!) Si ca si cuscra-sa Cristina, scrie ca cununia  afost reluata si sa nu ma oftic! Eu sa ma oftic pe ea!!! Fa, esti o baba cu 8 clase maritata cu un cioban!! Nici daca te mariti de 10 ori cu alti 10 consilieri sau primari nu ajungi la nivelul meu !! Cand am intrebat-o daca e Lenuta Iovu imi zice ca nu o cunoaste....dar stie ca cununia a fost refacuta!!! Curve proaste!

Si ce naste din pisica , soareci mananca!



Nu am apucat sa va spun de nora escroaca aLenutei Radu...Adriana Andrei Radu! Las' intr-o alta postare ca si asa e greu de digerat toate informatiile.....Ce mai, tineti minte doar atat, astea nu sunt ce par, si ocoliti pe astea care au familie doar pe facebook in rest ii doare in cur de copii , nepoti si familie.

2 comentarii:

  1. Nu sunteti singura care a avut de-a face cu Pilipauteanu. Daca si-ar plati macar chiria.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu cat sunt ei mai apropiati de cate unul, cu atat mai mult aflu cine sunt acestea: cum ar fi Eugen Ungureanu, Gheorghe Chelmus, Romica Ifrim, Catalin Pilipauteanu si altii ca Daniel Dumitru Darie, Ontanu si toata cloaca Ader....
    Nu toti escroci ca el, dar cu siguranta toti cu lipsa de onoare, onestitate ,al simtului familiei . -----------------AS FI DORIT SA CITESC ASTA CU MARE ATENTIE ATUNCI CIND AM CAUTAT INFORMATII DESPRE PILIPAUTEANU EXCROCUL ALCOOLIC. SA NU-I DATI BANI IMPRUMUT.

    RăspundețiȘtergere