sâmbătă, 31 august 2019

Blanaru-Iovu= cununie cu bucluc (postarea # 2)

Continui o analiza pe baza evenimentelor cu Ghiorghe Blanaru si concubina....
Dupa cum va relatam, am doua postari anterioare despre telenovela Blanaru -Iovu de care stie tot Onestiul, Barsanestiul si Caraclaul...

Cand am fost abordata e un  coleg de-a lui Blanaru, m-am intrebat si l-am intrebat de ce imi spune mie povestea...." Ma scuzati, am vazut ca dumneavoastra spuneti adevarul, cu dovezi" Nea Ghita e om de treaba, dar panarama asta i-a sucit mintile" "asa si?? se mai intampla, vorbiti cu el!" "Doamna nu mai poti vorbi cu el,e naspa rau!" "Poate se iubesc si asta e " " Doamna, panarama e o curva, ea are 4 baieti, nea Ghita 3...7 baieti ca brazii, sufera de rusinea lor" "pai postati voi, daca nu vrea sa va asculte" "doamna, pai are cunostinte, e consilier, ne da in judecata, ne pierdem paine....nu mai gandeste, noi vrem sa-i facem un bine si pana la urma noi putem ramane fara serviciu" "hai mai...cine dracu e curva?" " o cheama Iovu, dar a fost maritata cu unul Radu.....Hopa, si pe baieti ii cheama Marcel, Florin Lucian si Ovidiu?? Nu stiu doamna , dar va trimit adresa unui cont de al ei sa va uitati"

Ei, asa am aflat ca "PANARAMA" e cuscra lui Cristina Chitcan!!! Normal, ca m-am hotarat sa le ascult povestea  ca tot familionul asta de la rudele de sange la rubedeniile prin alianta sunt niste escroci... Pe facebook am relatat si despre o escroaca Adriana Andrei Radu care si-a batut joc de o batrana in Italia...Femeia a ajutat-o si ea pe langa ca s-a purtat cu biata batrana excretabil i-a mai furat si banii....Cine e Adriana Andrei Radu....nora PANARAMEI!! cea maritata cu fiul Lucian....

Si ce a facut Adriana Andrei Radu cand biata femeie a postat pe facebook ca e o hoata? Imediat a amenintat-o ca daca nu sterge o da in judecata si o lasa fara nimic....abia atunci am intervenit eu si am postat in draci....multi m-au contactat si mi-au spus ca e o hoata de cand era mica si cu asa ceva se ocupa de cand locuia in Gura Vaii...

Aceeasi "tactica" a folosit-o si Lenuta Iovu ( panarama :) ) cu mine ca "ma rezolva ea.....
Deci astea toate se vorbesc intre ele....

Lenuta Iovu are vreo 6 conturi si de pe unul fals " Elizabetha Nustiucum" m-a contactat pe mine... Va pun mai jos convorbirile...Am intrebat-o daca ea e Lenuta Iovu, fosta Radu si daca "NUstiucum" e numele de casatorie sau de fata Ha,ha.... mi-a scris ca nu o cunoaste pe Lenuta Iovu, nu stie cine e dar e nervoasa ca scriu despre ea....

In a doua conversatie , nu s-a mai ferit...scria tot de pe acest cont fals la persoana a II-a singular....Cand ai 8 classe cam atat te duce capul, mai ales cand iti lipseste si bunul simt.

Bine inteles, m-a contactat si nea Ghita si ainceput sa toarne toate minciunile spuse bineinteles de Cristina Cioca Chitcan, cuscra panaramei ( imi place cuvantul, nu era in vocabularul meu pana am vorbit cu un coleg de-a lui Blanaru)

Dupa cum scrie nea Ghita, colegii au dreptate....baba i-a facut "cu oala" si la comanda ei ma ameninta ca ma rezolva el ( conversatia o afisez mai jos) I-am spus ca nu are cum eu nu mai sunt cetatean roman si nu locuiesc in Romania...cica deja stie tot despre mine...Ma intreb chiar asa de proasta ma crede??? O fi fost el securist pe vremea lui Ceausescu, dar ultima data a iesit la pensie ca un amarat de jandarm....Cica pune Interpolul sa ma gaseasca si sa-mi faca ce?? Deci guvernul Canadian i-a dat lui datele mele, Interpolul ma va cauta pentru ca eu i-am facut concubina curva??? Mai sa fie, rad cu lacrimi!!!

Primul lucru pe care l-a scris Lenuta Iovu de pe contul Elizabeta Nustiucum a fost sa imi zica ca cununia lor s-a refacut...asta ca sa stiu si sa nu mai fiu geloasa!!! Exact reactia uneia care a investit mult sa-l aduca pe naiv acolo unde a vrut ea...adica ea crede ca ce fac fac din gelozie!!! Aceeasi reactia ca si Cristina Chitcan....Femei care vor cu tot dinadinsul sa se afirme social pe spinarea unui barbat!!!

Nea Ghita ar trebui sa gandeasca un pic la rece si sa se intrebe :

1. ce am eu de castigat din tot ce fac??

2. in tot ce spun , am pus dovezi si am dat nume....eu aici la mii de km departare, el acolo de ce nu se intereseaza cine e femeia asta cu adevarat?

3. poate e asa ca ea si Ion Radu sunt divortati din 2002 dar s-a intrebat pana sa inceapa idila cu el, unde a stat?? De ce a acceptat sa ramana in casa cu Radu Ion?? Pai daca financiar nu s-a putut descurca cu salariul dei de bucatareasa, de ce nu se gandeste ca banii sunt primul motiv pentru care vrea cu tot dinadinsul sa fie maritata!!

4. Pe pariu ca acum, Lenuta Iovu devine cea mai buna prietena cu Chistina Chitcan si fiica-sa Stefania Catalina Radu ii va fi nora preferata!

5. Cand o femeie spune ca te iubeste, primul lucru care trebuie sa-l vezi este sa se inteleaga cu copiii tai din prima casatorie si sa respecte pe mama lor.

6. Il sfatuiesc pe nea Ghita sa ii propuna panaramei, sa se mute impreuna in Onesti intr-un apartament cu chirie , unde fiecare plateste juma-juma...Fiecare sa se descurce pe banii proprii pentru cel putin 2-3 ani....Daca e iubire o sa accepte....daca e interes nu va accepta. Daca ea nu are bani, cu o hartie de la notar, o poti imprumuta...daca relatia se termina , ea iti va datora tot ce ai imprumutat-o!
Iubirea adevarata cu presupune bani la mijloc...

7. Nimic nu ne da certitudinea ca o iubire este de viata...si sunt perfect deacord ca oamenii sa-si refaca viata si sa o traiasca asa cum vor ei...dar un barbat e zero cand isi ignora copiii si cand pierde respectul pentru mama lor...la fel si o femeie, e doar o curva cand denigreaza copiii barbatului din prima casatorie sau mama lor. Nu stiu ce relatie are Blanaru cu baietii lui, dar Lenuta Iovu e zero !


Va redau mai jos screen print cu conversatia cu Lenuta Iovu pe contul ei fals Elizabeta Nustiucum:
Se vede data convorbirii si data cand am facut screen print ( jos dreapta)








Iata si conversatia cu consilierul Alde Ghiorghe Blanaru! Nu credeti ca isi foloseste pozitia pentru "probleme personale"??? Daca a avut tupeul sa scrie public toate acestea va puteti inchipui ce poate face unui sarman care nu zice ca el?? Oare Alde se va sesiza?? Sau toti din politica sunt la fel??






Se pare ca nu mai pot incarca poze pe aceasta postare...dar mai urmeaza..... Cum am mai tot spus , aparentele inseala...doar ca panarama si Blanaru e dau drept credinciosi asta nu inseamna ca sunt.... Pai dintre cele 10 porunci una e sa nu preacurvesti si eu au tot facut-o chiar si cand erau in pelerinaje pe la manastiri, ea a avut mai multi amanti inc ade cand era casatorita cu Radu Ion....sa nu minti sau sa faci marturie mincinoasa....mai baba asta minte probabil si in somn...si sa te casatoresti cu a doua cand tu nu esti divortat oficial de prima e bigamie....Si Chitcani au facut la fel...la ei a fost doar o mascarada religioasa, astea doi au facut casatorie la primarie!!!! Respectati oamenii cu adevarat religiosi care traiesc dupa regulile Dumnezeiesti nu ca astea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu