marți, 21 octombrie 2014

LICA CHITCAN-tu ai o boala!!!!


Vorbind azi, cu Mioara, am ajuns amandoua la doua concluzii….1. LICA CHITCAN nu e prost si stie bine cum sa-si manevreze inselatoriile ….2) cu siguranta are probleme de personalitate.

Lica Chitcan nu are incredere in nimeni si probabil, ca sa-si protejeze investitia din casa Cristinei Cioca, a pus-o pe ma-sa ( singura persoana de incredere, cu care invarte tot) titular impreuna cu Cristina Cioca la casa din Buciumi…Asta, pentru ca ,se  astepta sa fie executat silit la apartamentul lui mami ( asa ca inloc sa plateasca imprumutul lunar la banca, a pus banii in casa Cristinei si inloc sa se puna si el titular, e Catinca Popa, adica…mamica!!!) Probabilitate e foarte mare si gandirea Mioarei e logica, daca stam si ne gandim ca el a mai pierdut un apartament pentru neplati, cel de pe Dobrogeanu Gherea.

Zicem ca are probleme de personalitate, pentru ca trebuie sa fii tare prost sa postezi  sloganul de mai jos:

 

Adica, nea Chitcane, toata lumea e rea si deci bolnava , adica , toti care nu sunt de acord cu tine? Toti cei care ti-au dat bani  cu imprumut sunt rai, nu ??? , cand ti-i cer inapoi, evident!? Toti prietenii care te ocolesc, sunt rai??? Mioara a fost femeie buna, dar cand a aflat de curvele tale si nu ti-a mai trimis bani, are o boala, nu??

Cand Staneata te-a executat silit pentru neplata la chiria locatiei atelierului, si astea au o boala?? Parca imi ziceai ca fica lui Staneata ( parca tu mi-ai zis  ca o cheama Marlena sau Marilena) e femeie buna, dar proasta….acum e rea???

Ai refuzat sa o duci pe Mioara la bunul tau prieten din Filipesti, pentru ca a refuzat sa-ti dea bani cand i-ai cerut, deci si el e rau si are o boala??? Rai si cu o boala sunt si cei care te executa silit pentru apartamentul de pe Postei…..

Dar tu, care m-ai categorisit de curva, paranoica si dezechilibrata psihic, tu este normal?? Tu care mi-ai trimis e-mailul de mai jos cu aceasta amenintare, tu esti bun si sanatos???

 

Pai in declaratia de la politie, scrisa cu manutele tale, spui ca intre noi nu a fost nimic, atunci cum de ma faci curva??? Eu te-am platit sa imi conduci masina??? Pai tu te jucai inca cu p….in tarana si nu aveai nici bicicleta, cand eu aveam carnet in Canada!!!!
 

Cum dovedesti ca tu spui adevarul si eu mint ca o psihopata??? Poate le-ai spus unora,  ca tot ce postez, e inventat de mine ( cum ai zis mamei mele ca am inventat-o pe amanta Lia Gornoviceanu) Pai, tot tu cu manuta ta ai scris in declaratie ca, noi doi  am corespondat pe  e-mailul ccostaceov….tu, ai fost acela dare te-ai ascuns cu un e-mail cu pseudonym, eu am corespondat cu cel pe care il folosesc zi de zi.

 
 
 
 
 


Cum poti sa afirmi ca eu ti-am dat cardul si ti-am zis cat sa scoti, dar apoi sa nu stii cat ai scos??? Cate minciuni mai poti sa spui, mai idiotule!!!!

 

Si inca ceva: pai , e-mailurile care le am si eu , le ai si tu…..daca exista undeva, ca eu ti-am dat acesti bani  moaca, ca te-am platit sa-mi conduci masina, ca nu mi-ai cerut bani, de ce nu pui o dovada???? Iti spun eu de ce: pentru ca tot ce ai, te-ar incrimina tot pe tine….

Esti bun la vorbe goale….mai bine ai sta dracului in banca ta de dezechilibrat . Cam pierzi teren, cand te consideri un geniu!!!! Auzi ce tupeu….zau, tu ai o boala!!!!

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu