vineri, 10 octombrie 2014

LICA CHITCAN-hai cu campania electorala!!!! :)


Dupa cum toti bine stiti, suntem in campanie electorala…toti stiti si pentru ce ( ei, mai putin cei interviati de voxpopuli, care habar nu au nici in ce tara traiesc) ….Doar in campanie electorala ii aud pe toti candidatii, pupincuristi ai omului de rand ( adica votantii si cei de la care ei pot suge ceva) purtandu-se impecabil, toti incantati, nevoie mare, de viitorul pe care ei ( acesti viemi ajunsi la putere) ar putea sa-l  faca frumos  si linistit  votantului….cu ei, totul va fi in roz, ei sunt iubitorii de popor si de oameni, doar ei stiu ,cu adevarat, de ce este nevoie ca totul sa fie ca in rai… deja aveti greturi???? Normal, si eu….. si eu nu traiesc in Romania….

Dar pe langa Campania electorala pentru alegerea presedintelui tarii, ati auzit de Campania LICA CHITCAN??? Nu???? Regula e aceeasi , abordarea la fel….

Zilele acestea, doua lucruri foarte importante s-au intamplat:

1.     Concubina CRISTINA CIOCA si-a recapatat serviciul . Deci, trecem iar in a o numi postarita! Din surse neoficiale, postul e undeva in Darmanesti….deci, Licuta ( sa-l scuip sa nu-l deochi) , are motive de bucurie : a) scapa 8 ore de Ciresica si palavrageala ei, b)  incepe sa intre in buget o suma constanta de bani, la perioade egale. Nu a mai vazut Lica, asta de mult ….cand a mai muncit el pe un salariu si pe un program??? Dupa cum stiti, munca de gigolo vine cu program liber…peste program, a muncit doar cand datea ‘cut and paste” ca sa tina pasul cu amantele cu banet.

2.     S-a aprobat, in instanta, inceperea executarii silite a apartamentului mamei lui de pe Strada Postei.  Deci, baba Dochia va trebui sa se mute in casa Cristinei din Buciumi. Deci, nu ma mira ca Lica a inceput Campania de lingusire: ca nu am mai  vazut atatea like-uri pe pagina Cristinei in toti anii de cand se cunosc, cate am vazut in ultimile zile…din spusele Mioarei, Liei si din ce cunosc eu personal, pariez ca vor incepe telefoanele , ( sa ii zica Ciresicai cat de mult ii este dor de ea) complimentele, curatenia in casa, gatitul si asteptatul Cristinei cu flori….ba chiar in perioada asta, surprizator va avea o energie debordanta si va face tot ce ii cere femeia ,cu zambetul pe buze. Sper ca Cristina va prelungi aceasta perioada, pana il aduce pe “inculpat” in genunchi de osteneala…

 


Dupa ultima postare, am fost amenintata ( sau sa zic blestemata ) de una din admiratoarele lui….zau???

 


Lica Chitcan, nici macar coloana vertebrala nu ai,  sa-ti duci bataliile pe direct!!!!  Ti-ai pus mama sa iti ia apararea, ti-ai pus amantele sa se urmareasca intre ele sis a spuna minciuni una alteia, ti-ai bagat prietenii in cacat si ca, mintea ta dezechilibrata, sa refuleze, ai amenintat, blestemat tot timpul in spatele unui cont fals precum: Cornelia Floares, Patrascu Daniel, Eli Elida, Carmen Balan, Adriana Bogdanescu,Crristinn  Cry  si multe altele , ca in puii mei, nu le mai tin cont.
Bai, eu cand vreau sa te bag in aia ma-ti , o fac direct, pe fatza , nu ma ascund sub conturi false. Din toate postarile mele, nu ati vazut ca eu sa fi  rugat pe nici unul din prieteni sa-mi ia apararea. Desi,am prietene pe care chiar el le-a contactat in timp ce noi ne intalnisem la Bucuresti, prietene care au sosit imediat  la fatza locului, dupa ce el m-a abuzat in atelier, prietene in Canada care erau cu mine si au fost martore la discutia mea cu el, cand am aflat de banii furati de pe cartea de viza….. dar, deocamdata, nu am nevoie de marturiile lor, am dovezi, multe dovezi….

Si ca un ultim cuvant pe azi…..invatati-l careva dracului sa se exprime corect, sau cel putin sa nu mai ia pastille de nebuneala cand scrie….cum adica, tablourile vor ajunge intr-o colectie “APROAPE” privata ???  E ca si cum ar zice: mami Popa ( ex Chitcan) are pensie de APROAPE 1000 de lei….cat de aproape??? Ii mai lipsesc 900 de lei !!!! J J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu