joi, 8 mai 2014

Cica ...de la mare!!!!

Weekend-ul acesta sunt super ocupata , dar trebuie sa comentez, ca fac pe mine de ras......

Licuta al Liei, Mioarei si Cristinei, ok, ok, lista amantelor e lunga si am vorbit cu mai multe, dar dovezi negru pe alb am doar de la aceste trei... ( nu al meu, ca individul e dus rau....) posteaza pe facebook ( din lipsa de activitate , zice Mioara)

Saracu' de el....posteaza o copie facuta cu mult timp in urma cu titlul " de la mare" .... Care mare Licuta??? Ca tu ai fost cu familia, doar o data in viata ta... si atunci ati stat toti intr-o camera, cu maica-ta in pat, iar sotia a dormit pe jos.....

Cum am anticipat, concubina Cristina Cioca i-a interzis sa mai picteze femei si saracu' posteaza si el...din ce isi aduce aminte..... va rugam noi, dati-i niste like-uri, ca altfel , iar se cocoata in mijlocul patului si incepe sa planga!!!!!

Va rog, salvati presedintele UAP-Onesti.....

Pusca si cureaua lata...ce gigolo eram odata!!!!! n-are ambitie, Cristina Cioca, daca nu o canta pe asta!!! I-o promovez eu si ar face ceva bani!!!!



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu