miercuri, 21 mai 2014

Ce fel de om esti, LICA CHITCAN???


M-au apucat nervii……

Este peste limita mea de intelegere toata situatia in care se complace Cristina Cioca. Cum poate un idiot ca Lica Chitcan sa aiba o asa putere asupra creierului ei, e peste masura mea !!!!

Ca Lica Chitcan mi-a furat banii, ca a folosit tot felul de minciuni si escrocherii sa  ma faca sa-i si imprumut anumite sume….ca nu mai vrea sa inapoieze nimic…ca are datorii peste tot si e aerian in toate deciziile pe care le ia, e una……dar blestemat sa fie si in mormant ca desparte o mama de copiii ei…..

Nu il voi ierta NICIODATA, cate zile voi avea, nu ca a mintit, nu ca a furat, dar ca a fost atat de inuman, incat in dorinta lui de razbunare, i-a scris ficei mele la nici doua luni de la moartea tatalui ei….nu m-a despartit de fete mele , desi  le-a scris ca “atunci cand tatal lor murea, eu eram intr-o camera de hotel cu el” si asta pentru ca le spusesem fetelor de toata intamplarea cu mult inainte, dar sa vad ca o indeparteaza si pe Cristina de fetele ei, chiar e revoltator…..Voi posta acel e-mail pe care l-a trimis ficei mele in urmatoarele zile …..

Dar acum vad ca pe facebook, Cristina share-ueste tot felul de afise cu un program pe care el, ea si altii il vor avea la restaurant  Bulevard, dar NIMIC, ABSOLUT NIMIC de faptul ca fica ei, tocmai a nascut…..Cum poate o mama sa nu fie in al 9-lea cer ca a devenit bunica??? Cum poate sa posteze “la multi ani” la unii si sa dea like la tot felul de icoane si sa nu scrie macar doua cuvinte ficei??? Poate ca a vorbit cu ea, poate ca i-a scris in privat, dar ii este rusine cu nasterea nepotului Stefanut, nu vrea sa stie lumea ca e bunica de nu i-a postat nimic ficei ei?????? Ce putere are acest sobolan asupra acestei mame???? Cat de slaba de caracter poti fi sa dai voie unuia sa te manipuleze in asa fel????

Blestemat si in mormant sa fii, Lica Chitcan pentru tot ce faci!!!!
 
Si ca sa va convingeti.....postez niste poze cu telefonul langa...sa va convingeti de data si ora....
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu