miercuri, 26 iunie 2013

Munca inselatorului sentimental....

Un insulator sentimental e foarte greu de depistat. Sunt ciini care pot mirosi droguri ascunse, pot gasi o persoama dupa miros, dar oare  minciuna are miros.??? Acesti indivizi au absolvit o scoala speciala si ei insisi au un miros foarte dezvoltat…..cel al femeilor vulnerabile. Pentru ca in toate cazurile cautate de mine, inclusive in cazul lui Lica, un lucru e sigur: femeile sunt vulnerabile, vin din relatii care nu le-au facut fericite, divorturi, singuratate, pentru ca si singuratatea e un fel de relatie care ai facut-o cu tine insati si in cele mai dese cazuri e una nefericita.




In cazul meu, mi-a cerut sa-mi las “garda jos” sa ma destainui, sa-i spun tot, invocand ca si el va face la fel. Odata avand cheia sufletului tau, victima e o jucarie in mina inselatorului, un cod decodificat sub degetele unui hatcher. In cazul meu, inselatorul sentimental, ma cunostea, codul il stia si a incercat de la inceput ( chiar la 2 saptamini!) sa vada daca codul a fost cumva schimbat……

 


 

Oare sa fi fost acest e-mail, emailul in care incerca sa-mi spuna cu ce se ocupa el cu adevarat? Am aflat din discutiile mele cu celelalte femei din viata sa, ca Lica o foloseste pe fosta sa o faca geloasa pe actuala si pe actuala sa o faca geloasa pe viitoare. Ce pare o destainuire sincera din trecutul lui, sa iti arate ca e sincer cu tine,este doar un mod ascuns de a cistiga teren, mai ales ca destainuirile vin de obicei dupa ce femeia din viata lui " miroase infidelitatea" sa ramin in termenii descrierii de mai sus.
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu