duminică, 23 iunie 2013

Daca dragoste nu e nimic nu e


Bine spus…daca dragoste nu e, nimic nu e…dar ce e???? sau mai bine zis ce a fost??? Cind o intimplare iti rastoarna lumea ta pe dos, unii se scutura, intorc capul si merg mai departe, altii vor sa afle ce s-a intimplat si de ce. Dar oare ce a fost? Si unde si cind puteam sa vad veninul din ochii lui? Cum poate un om normal sa joace atita teatru pentru bani.? Dar se pare ca se poate si Mioara mi-a spus secretul.....
Iata ultimul e-mail de la Lica inaintea sosirii mele in tara, cind daca as fi stiut, daca as fi anticipat intentiile lui, daca m-as fi interesat la prieteni de el, daca nu l-as fi crezut, daca, daca.......as fi putut opri cosmarul care avea sa vina.

From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com> 
Sent: Tuesday, June 22, 2010 4:26:46 AM
Subject: te sarut

buna dimineata iubito ! astazi Dumnezeu va face sa te apropii de mine , putin cate putin...eu nu mai pot face deja nimic , ma gandesc doar la zilele ce urmeaza ..oricine si-ar dori asa ceva ..suntem indragostitii unei alte planete, unei alte ere istorice regasiti nesperat in lumea de azi..asa ceva se intampla foarte , foarte rar..crede-ma , noi vom constientiza asta abia dupa cativa ani, sa ne tina Dumnezeu sanatosi si puternici, sa putem sa aflam asta...pana una alta aflam ca de fapt am fost impreuna toata viata, ceva in creierul nostru s-a pastrat intact..dorinta de-a fi impreuna este incredibila, cu atat mai mult cu cat se intampla in amandoi deopotriva...se dovedeste ca pentru asta nici distantele mari nu sunt prea mari..te iubesc doinita , iubitica mea cea frumoasa..zana cea buna, printesa zorilor de zi...numai un zambet de-al tau ar putea sa alunge norii, sa aduca soarele..vino asadar , pentru ca si tu poti sa-mi aduci seninul in priviri , ceva ce-mi lipseste de mult timp...vino, ca mi-au amortit bratele intinse de atata asteptare..vino iubito, ce-a fost intre noi sa ramana..doar vino !

Un comentariu: