sâmbătă, 29 iunie 2013

Minciuna..

Pe tot parcusul investigatiilor mele, multe din cele spuse de Lica s-au dovedit a fi minciuni. Cautarea  riguroasa de dovezi mi-au scos la iveala multe discrepante, mult prea multe. Sunt sigura un lucru: in aceasta "meserie" de iscroc sentimental, Lica se baza pe faptul ca amantele nu vor lua niciodata legatura una cu cealalta  si nici una din ele nu va lua legatura cu sotia. Chestie de discretie, de secretomanie. Am descoperit ca el chiar obisnuia sa trimita acelasi mesaj/ e-mail si mie si Liei, se intelege cu ajustarile de rigoare...poate din cauza asta, amindoia eram "iubitica" "iubita mea""zina" "printzesa" ca doar era mai putin de "cut and paste" !!! Ca amantele sa ramina "cuminti" in banca lor, la toate le spune " ca el nu va renunta la ea, dar ca ea va renunta la el" in felul acesta el trecea la urmatoarea, amanta in cauza  afla, se supara, el rezista si continua sa faca ce vrea el, amanta se satura de situatia lui duplicitara si renunta ea. Astfel el avea posibilitate sa ii zica ca" nu a avut ce face, noua amanta il ajuta, dar ca vrea ca ei doi sa ramina prieteni" In cazul asta, va intreb, ce mai putea face iubita inselata? Cind noua iubita afla de fosta si de facptul ca le-a dublat o perioada argumenta:" ca cu cea veche a terminat, dar ea inca il iubeste, inca mai are sentimente pentru el....cea noua, din gelozie, din zel sa-i arate ca ea il iubeste mai mult, il copleseste cu atentie....el se plinge de greutati financiare, ea cotizeaza....sistemul e unu al dracului de bun, pina e stricat de o paranoica ca mine, care rupe firul sistemului. 
In acuzatiile lui publice, nu aminteste de loc de bani, doar ca eu am facut o fixatie cu el, si ca sunt ahtiata dupa sex. Ce femeie la virsta mea nu ar intra in pamint de rusine?? Acum un an cind m-a lovit surprinzator, normal ca m-a debusolat un pic, dar el atunci a cistigat o batalie nu si razboiul. Am doua fice, si trebuie prin fapte, sa dovedesc ca trebuie sa ramii tare, sa lupti si sa nu te lasi doborita de acuzatiile aberante si calomnioase ale unui barbat.

"Era o straina, spunea Lica Chitcan, care nu intelege de ce trebuie sa faca sex cu o femeie la doar cateva minute dupa ce a intalnit-o. In scurt timp, Doina Moscu Oancea si-a dat arama pe fata, iar imputiciunea din sufletul ei a inceput sa se reverse peste tot, asa ca omului a inceput sa i se faca scarba de ea, dupa numai 5 zile petrecute alaturi de ea" iata ce spunea Lica intr-un interviu dat lui Florinel Plantos in Presaonestenilor, un asa-zis ziar on line ( bineinteles, un blog, unde nimeni nu trebuie sa dea socoteala pentru ce scrie si greu poate fi dat in judecata pentru calomnie)
 
"Nu vei fi niciodata decat o paranoica ahtiata dupa sex(nimfomana este cuvantul), inveninata de ura , suspicioasa cu toti cei din jur,care va sfarsi in uitarea din care incerci sa iesi" iata alt comentariu facut de Lica intr-o postare pe peretele de facebook al Romanului Ratacirile pasarii Phoenix

"Esti o victima a unui sistem pe care nu l-ai inteles niciodata, tu neputand sa produci bani ci doar sa cheltui in huzur prin lumea intreaga,sau sa incerci sa te faci cunoscuta cu nerusinare de prostituata, care da si nu ia bani pentru serviciile care i se fac ." alt comentariu al  lui Lica Chitcan pe peretele de facebook al omanului Ratacirile Pasarii Phoenix
Sa inteleg din toate acestea ca problema mea e sexul. Ca am platit pentru sex si banii luati de la mine au fost pentru serviciile lui. Chiar si asa, desi este absurt din cale afara, cine e prostituatul??
 Eu credeam ca cel care ia banii, dar, desi dupa spusele lui sunt o experta,  se pare ca sunt tare incuiata ….. Hai la analizam cu putin creier, absurditatea de mai sus, pina nu incep  sa rid cu lacrimi  la prostia lui Lica.
 Tot ce vad e cit de incurcat e, de inversunat ca pierde firul real al celor intimplate. Minciunile il prind din urma si sincer e un batalion intreg, o armata  de minciuni si pentru fiecare am dovezi. Se pare ca inafara de paranoica, schizofrenica, ninfomana nu prea are alte explicatii, in schimb , eu am multe.
Dar am o intrebare pentru domnul pictor:  "S-a gindit vreodata citi bani as fi putut sa cistig ca NINFOMANA intr-un “sistem pe care, cica,  nu l-am inteles niciodata??”  Cred ca as fi fost "mai milionara" de cit sunt....  dar in toate explicatiile lui Lica Chitcan el se  descrie pe el si frustarile lui:  EL mi-as scris ca nu s-a adaptat sistemului capitalist, EL este ahtiat dupa sex, EL are probleme psihice, EL ia bani de la femeile cu care intra in relatii. Si voi atasa aici , pentru azi doar o dovada ca minte: in prima lui plingere la politie impotriva mea ( cica il santajez) Lica scria ca el nu a avut nici-un fel de relatie intima cu mine, ca am stat in camere separate si el doar mi-a condus masina pentru o saptamina. La fel i-a spus si amantei de atunci, cind aceasta a aflat ca s-a intilnit cu mine. Atasez si convorbirea mea cu Lia, amanta de atunci.Conversatia pe messenger este intre mine si Lia si este din Octombrie 16,2011
·         Oct 16 4:52 AM
teria_72: ce speculant
·         Oct 16 4:53 AM
Doina Moscu: sa fi auzit ce a zis capitanul politiei dupa ce i-a citit plingerele lui si a mea
·         Oct 16 4:54 AM
Doina Moscu: a scris ca eu l-am angajat ca sofer cind am fenit in iunie in rom si l-am platit cu 3000 de euro
·         Oct 16 4:54 AM
teria_72: vreau si eu...oferta asta
·         Oct 16 4:54 AM
Doina Moscu: si ca am stat intr-un apartament inchiriat dar in camere separate, el a dormit de o canapea
·         Oct 16 4:54 AM
teria_72: asa stiu si eu
·         Oct 16 4:54 AM
Doina Moscu: pai, politistii au inceput sa rida
·         Oct 16 4:55 AM
teria_72: ca la buc nu ati avut nimic intim
·         Oct 16 4:55 AM
Doina Moscu: adica am bani sa-i dau lui 3000 de euro si nu am avut bani sa iau 2 camere separate la hotel
·         Oct 16 4:56 AM
teria_72: nici eu nu am crezut nimic,ESTE CEEA CE M-A DETERMINAT SA ACTIONEZ PE CONT PROPRIU....SI IN FINAL AM AFLAT ADEVARUL...NEGAT DE EL SI AZI
·         Oct 16 4:56 AM
Doina Moscu: ??/ bineinteles ca toti din politie si-au dat seama ca minte si cind a ajuns plingerea mea mi-au dat cistig de cauza automat
·         Oct 16 4:56 AM
teria_72: DOINA
·         Oct 16 4:57 AM
teria_72: imi pare nespus de rau ca neam cunoscut in aceasta conjunctura si imi cer iertate pentru tot raul pe care ti l-am pricinuit
·         Oct 16 4:58 AM
teria_72: am mustrari de constinta ,dar spe ca vei intelege ca altfel nu puteam afla nimic sigur
·         Oct 16 4:58 AM
Doina Moscu: e ok, lia
·         Oct 16 4:58 AM
Doina Moscu: te iubesc pt ca esti sincera
·         Oct 16 4:59 AM
teria_72: acum sunt sincera ,dar nu pot sa depasesc acele momente cand nu am fost si m-am folosit de tine pentru a afla adevarul...am incercat sa nu-ti fac rau dar...
·         Oct 16 4:59 AM
Iata si fotocopiile dupa plingerea penala pe care lica a facut-o impotriva mea:








4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lica Chitcan, ti-am sters comentariu despre paranoia ( oricine poate gasi asta pe net, sau intr-o enciclopedie). Ar fi mai interesant sa ne comentezi despre declaratia mincinoasa de mai sus. Unde ai mintit: in declaratia facuta lui Florinel Plantos or in cea de la politie??? In declaratia de la politie reiese ca esti sarac lipit pamintului, in e-mailul trimis mie si atasat aici, spui ca atelierul este o afacere de multi bani..asta ca eu sa investesc in el. Stiai ca sunt o femeie de afaceri si nu as fi investit in ceva ce nu face profit. Inca o daca, unde ai mintit, la politie sau ine-mailul adresat mie????

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici era tot un comentariu de al lui Lica Chitcan copiat de pe net despre paranoia. Cred ca ar fi mai interesant sa ne povestesti cit de greu ti-a fost in saptamina de la inceput de August,2010 cind Mioara a venit acasa sin Italia....si trebuia sa te porti cu ea sa nu se prinda ca ziua vorbeai cu amanta Lia la telefon si pe Skype si prin mesaje cu mine. Grea viata cu trei odata, dar eu, Lia si Mioara am descoperit programul tau din acea saptamina. Daca l-ai uitat cumva, il voi afisa eu aici. Grea viata cu trei in acelasi timp, dar stiai ca merita, ca toate aveau bani si sansa de profit s-ar fi triplat!!!

      Ștergere