miercuri, 7 iulie 2021

Cum a ajuns imparat, tiganul, pe taica-su' l-a impuscat!

 Acum ca Chiti are o diploma de facultate pe care a "absolvit-o" cu spaga la 59 de ani, se simte obligat sa fie suparat ca toti sunt analfabeti si nu stiu sa scrie. Asa ca l-a atacat public  chiar si pe Victor Alexa, propriul lui prieten si avocat. E adevarat, acest avocat caruia ii cam place sa traga la masea, scrie vai mama lui...

Dar probabil putin stiu ca Victor Alexa a facut de-a lungul timpului tot felul de imbarligaturi sa-i faca lui Chitcan pe plac....asa se explica si numarul de picturi facute de Chitcan care sunt la Alexa acasaa, dar si portretul lui Alexa facut de Chitcan.

Cand Chican a bagat divort Mioarei, Alexa a fost avocatul si amandoi i-au ascuns dosarul Mioarei mai bine de 6 saptamani ca ea sa nu aiba destul timp sa isi angajeze avocat si sa se apere...

Cand eu i-am spus lui Chitcan ca-l dau in judecata ca mi-a folosit cardul Visa si a scos vreo 3000 de euro de pe el fara aprobarea mea, Chitcan a venit la discutie tot cu Alexa... Tot el a fost cel care i-a spus lui Lica sa ma minta, sa ma abureasca pana plec inapoi in Canada si trec cele 90 de zile maxime in  care puteam legal sa fac reclamatie si sa inaintez dosar penal pentru pentru furt , fals si uz de fals. 

Tot cu ajutorul lui Alexa, Chitcan  a reusit sa o scoata pe fosta sotie, Mioara de pe diferite acte de proprietate....Lica i-a spus Mioarei ca actele originale ( care aveau si numele ei pe ele)  au luat foc si ca se va ocupa el sa le inlocuiasca atata timp cat ea era la munca in Italia....Deci le-a inlocuit, dar numai pe numele lui , ea nemaiavand nimic!!

Deci Alexa l-a ajutat mereu...acum, ca Alexa a iesit la pensie, Chitcan nu mai are nevoie de el si deci , acum il jigneste. Cand cineva te-a ajutat, cand ilconsideri prieten, chiar daca face greseli, i le spui in privat , sau treci peste ca si cum nu le-ai observat, nu il jignesti public.Nu m-ar mira sa aflu ca Chitcan ii datoreaza bani lui Alexa si daca asta i-a cerut inapoi imprumutul, acum Chitcan il umileste. Asa a facut si cu mine....am fost buna cat i-am dat bani...cand i-am cerut inapoi, am devenit psihopata, bolnava psihic ca eu sa ma rusinez si sa ma indepartez si sa-l las in  pace....

Iata postarea:


Iata si altii care i-au comentat si au facut grseli gramaticale, dar pe ei nu i-a jignit...nu era in interesul lui sa-l jigneasca pe cel care il aproba.


De asta ce ziceti??? Asta se lauda ca e cantaret folk...asa se scrie folk? Ce o fi el? Folkist sau flokist?? 




Cat despre Florin Popa care si el vorbeste de greselile postate de Victor Alexa, va postez si cu scrie cantaretul asta afemeiat:


As putea sa mai pun si alte dovezi, dar ce rost are?? Am dovedit ce era de dovedit: escrocii raman escroci !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu