sâmbătă, 10 septembrie 2016

Masuri de urgenta.....

Se pare ca Chitcan e "in shit" pana la urechi!!!!   Lumea citeste si analizeaza si el incearca cu disperare sa castige teren....Este pentru prima data in cei 6-7 ani de cand are facebook-ul cand posteaza o poza impreuna cu fiul lui Mircea ! Pozele cu fiul lui , Mircea, nu prea au fost, pentru ca relatia nu prea a existat....acum are nevoie de el sa isi re-echilibreze reputatia deja subreda....Un individ parazit , ca el ( adica care traieste pe spinarea oamenilor financiar independenti) are nevoie sa apara faimos si mai ales reputabil in fatza viitoarelor victime....si unde pot aceste persoane sa para cat se poate de reputabile, faimoase si sincere decat pe facebook??? Aici toti au like-uri si comentarii doar perfecte ! Chitcan incearca cu disperare aceasta metoda de mult timp: poze cu el cantand cu oameni mai realizati cu el, poze de cand era mama  fata sa poata sa mai scoata un like de la nostalgici, poze cu pisici si caine ( ca sunt multi iubitori de animale) poze in costum national ( ca sunt si mult patrioti) poze cu fata concubinei , o fata frumoasa care la 15 ani arata ca una de peste 20 asa ca Chitcan poate castiga like-uri de la mame si alti bosorogi invidiosi.....

Poza asta cu fiul Mircea  pe care a postat-o recent pe facebook, nu poate decat sa ma bucure! Karma lucreaza.....la cat a fost de umilit acest baiat de propriul tata, cand il vedea in masina cu amante la fel de tinere ca el , la cat a suferit din cauza lui taica-su cand au pierdut financiar tot: afaceri, apartament, masini , pana cand au ramas doar in chiloti , Mircea merita macar atat! Au fost ani buni cand nu s-au vazut....Iar cand Chitcan a mers  cu Cristina Cioca in Italia, dar nu s-a sinchisit sa isi viziteze fiul....l-a obligat sa-si vanda masina si sa-i dea banii lui...i-a papat banii de facultate, Mircea ramanand sa munceasca si in prezent ca muncitor necalificat la o fabrica in Italia, unde locuieste cu mama lui. Un copil care a ramas cu sechele de la toata situatia creeata de taica-su si care va fi afectat pe viata de comportamentul lui....


Mai jos este o conversatie pe privat intre mine si Mircea cand incercam cu disperare sa vorbesc cu fosta sotie a lui Chitcan si sa aflu motivele pentru care a furat banii.... Initial am crezut ca practica astfel de escocherii si imparte banii cu Mircea!!! E adevarat ca ii mai dadea si lui din cand in cand ca sa ii tinagura inchisa : Chitcan a primit de la mine, cadou , cand ne-am re-intalnit, un computer care a ajuns la Mircea ( nu, niciodata nu -am cerut inapoi cadourile si ceea ce i-am cerut inapoi au fost doar banii primiti imprumut si cei furati de pe cartea Visa , dupa plecarea mea din romania!)

Se poate vedea din conversatia mea cu Mircea ca baiatul nu prea are respect pentru el, ca individ, dar e taica-su si a fost educat de Mioara sa il respecte, oricat de dezechilibrat e! Daca Mircea a putut sa scrie asa, pe facebook, unei femei pe care nu o vazuse niciodata, cred ca asta spune ceva.

Mai jos gasiti o conversatie intre mine si Mioara in prezenta lui Mircea...il puteti auzi si pe el discutand de taica-su si ii puteti auzi dezamagirea fatza de el....poate pe facebook, pare un tata ideal....dar pe facebook multi par ce nu sunt....

https://soundcloud.com/popaliky/eu-mioara-copy 

https://soundcloud.com/popaliky/eu-si-mioara2 


voi posta in curand despre manipularea unora ( pesoane concrete din Onesti) pe facebook si cine sunt ele in realitate.



Am zis ca e in cacat pana la urechi?? Normal...lumea citeste si el stie asta ....

12 comentarii:

  1. Salut,
    Numele meu este Siti Aminah din Indonezia, vă rog să vă sugerez tuturor că ar trebui să fie foarte atenți, pentru că există atât de mulți creditori de împrumuturi false pe internet, dar sunt în continuare cei adevărați ai companiei de împrumuturi false. Am fost înșelat de 4 creditori de împrumuturi diferiți, am pierdut o mulțime de bani pentru că căutam un împrumut de la compania lor. Aproape că am murit în proces, deoarece am fost arestat de oameni pentru că eram în datorii.

    Aproape că am renunțat până când am cerut sfatul unei prietene care m-a prezentat creditorului inițial al împrumutului și al unei companii foarte de încredere care este mama Alicia Radu care mi-a obținut împrumutul de 800 de milioane de rupia Indonezia în mai puțin de 24 de ore, fără nicio presiune și la rata dobânzii scăzută de 2%. Am fost foarte surprins când mi-am verificat contul bancar și am constatat că suma împrumutului pe care l-am solicitat fusese transferată în contul meu bancar fără întârziere sau dezamăgire, așa că am promis că voi împărtăși veștile bune, astfel încât oamenii să poată primi un împrumut cu ușurință, fără presiune de la Mama Alicia Radu

    Vreau să ai încredere în mama Alicia Radu din toată inima, pentru că este foarte utilă în viața mea și în viața mea financiară. Trebuie să te socotești foarte norocos să ai ocazia de a citi astăzi această mărturie. Deci, dacă aveți nevoie de vreun împrumut, contactați mama Alicia Radu prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com)
    Puteți, de asemenea, să mă contactați prin e-mailul meu (sitiaminah6749@gmail.com) dacă aveți nevoie de informații despre cum am primit împrumutul meu de la mama Alicia Radu, sunteți foarte liber să mă contactați și vă voi răspunde cu plăcere pentru că puteți ajuta și voi alții după ce ați primit împrumutul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,
    Numele meu este Siti Aminah din Indonezia, vă rog să vă sugerez tuturor că ar trebui să fie foarte atenți, pentru că există atât de mulți creditori de împrumuturi false pe internet, dar sunt în continuare cei adevărați ai companiei de împrumuturi false. Am fost înșelat de 4 creditori de împrumuturi diferiți, am pierdut o mulțime de bani pentru că căutam un împrumut de la compania lor. Aproape că am murit în proces, deoarece am fost arestat de oameni pentru că eram în datorii.

    Aproape că am renunțat până când am cerut sfatul unei prietene care m-a prezentat creditorului inițial al împrumutului și al unei companii foarte de încredere care este mama Alicia Radu care mi-a obținut împrumutul de 800 de milioane de rupia Indonezia în mai puțin de 24 de ore, fără nicio presiune și la rata dobânzii scăzută de 2%. Am fost foarte surprins când mi-am verificat contul bancar și am constatat că suma împrumutului pe care l-am solicitat fusese transferată în contul meu bancar fără întârziere sau dezamăgire, așa că am promis că voi împărtăși veștile bune, astfel încât oamenii să poată primi un împrumut cu ușurință, fără presiune de la Mama Alicia Radu

    Vreau să ai încredere în mama Alicia Radu din toată inima, pentru că este foarte utilă în viața mea și în viața mea financiară. Trebuie să te socotești foarte norocos să ai ocazia de a citi astăzi această mărturie. Deci, dacă aveți nevoie de vreun împrumut, contactați mama Alicia Radu prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com)
    Puteți, de asemenea, să mă contactați prin e-mailul meu (sitiaminah6749@gmail.com) dacă aveți nevoie de informații despre cum am primit împrumutul meu de la mama Alicia Radu, sunteți foarte liber să mă contactați și vă voi răspunde cu plăcere pentru că puteți ajuta și voi alții după ce ați primit împrumutul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună tuturor, sunt Patricia Sherman în Oklahoma SUA chiar acum. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea de a împrumuta 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o afacere nouă. Totul a început când mi-am pierdut casa și mi-am luat lucrurile din cauza politicii bancare și am întâlnit niște facturi și unele nevoi personale. Așa că am devenit foarte disperat și am început să caut fonduri în toate felurile. Din fericire pentru mine, o prietenă a mea, Linda mi-a spus despre o firmă a companiei de credit, am fost intrigată de fraudă, dar am fost intrigat de situația mea și nu am avut de ales decât să primesc sfaturi de la prietenul meu despre această companie. contactarea lor chiar s-a pus la îndoială din cauza experienței mele anterioare cu creditorii online, știai asta puțin? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Această companie a fost foarte utilă pentru mine și colegul meu și astăzi, datorită acestei companii de credit, mândrul proprietar al muncii și responsabilităților bine organizate, mi-au zâmbit. Așadar, dacă aveți nevoie cu adevărat să vă dezvoltați sau să vă începeți propria afacere sau dacă aveți nevoie cu adevărat de a împrumuta bani în orice dificultate financiară, vă recomandăm să găsiți astăzi o oportunitate de dezvoltare financiară în afacerea dvs. {E-mail:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... online pentru creditul nu este o victimă a înșelătoriei. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Instituții de credit de împrumut MĂ MÂNCUȚI CÂND NU ESTE NICI O SPERĂ (loancreditinstitutions00@gmail.com)

    Bună ziua tuturor celor de pe acest forum, eu sunt John Michael din SUA, nu-mi vine să cred că Dumnezeu nu există cu adevărat până când nu am fost răscumpărat și salvat de la robie financiară ... eram în criză financiară și trebuia să plătesc niște facturi. Am încercat să caut ajutor de la bănci, dar în niciun caz, am încercat, de asemenea, să căut ajutor de pe internet doar pentru a întâlni escroci care s-au prefacut creditor privat și au făcut bani cu suma de 15.000 $ și nu mi-au primit împrumutul, nu până când DUMNEZEU m-a prezentat dlui. Ilie printr-un prieten care a fost salvat de la o problemă financiară și i-a fost acordat un împrumut de 100.000,00 USD de către domnul Elijah, așa că i-am luat sfatul și am contactat instituțiile de credit împrumut, iar în termen de o săptămână mi-a fost acordat un împrumut de 250.000 USD. sfatul meu tuturor celor care caută un împrumut la o rată a dobânzii scăzută de 2%. Fac acest lucru pentru că sunt atât de fericit că sunt în afara robiei financiare și sunt din nou plin de bucurie și viața este ușoară, mulțumită DUMNEZEU și domnului Ilie. Puteți contacta instituțiile de credit împrumutate prin (loancreditinstitutions00@gmail.com) SAU WhatsApp: +393510483991

    RăspundețiȘtergere
  5. Aveți nevoie de un împrumut rapid și urgent, cu o rată a dobânzii relativ mică, de până la 3%? Oferim credite de afaceri, credite personale, credite pentru locuințe, credite auto, credite pentru studenți, credite de consolidare a datoriilor e.t.c. indiferent de scorul dvs. de credit. Avem garanția că oferim servicii financiare numeroșilor noștri clienți din întreaga lume. Cu pachetele noastre flexibile de împrumut, împrumuturile pot fi procesate și transferate împrumutatului în cel mai scurt timp posibil, contactați-ne prin e-mail: (midland.credit2@gmail.com) și asistați la o experiență financiară care schimbă viața.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună prieteni!!! Numele meu este Abdur Razzaq. Vreau să depun mărturia despre împrumutătorul bun care mi-a arătat lumină după ce a fost înșelat de 3 împrumutători internaționali diferiți, toți promit să-mi acorde un împrumut după ce m-au făcut să plătesc o mulțime de taxe care nu produc nimic și s-au ridicat la nici un rezultat pozitiv. Mi-am pierdut banii câștigați din greu și au fost în total 6.560 USD. Într-o zi, în timp ce navigau pe internet, arătam frustrat când am dat peste o femeie care a fost înșelată și, în cele din urmă, a fost legată de o companie de împrumut legitimă numită Instituții de credit de împrumut și e-mail: EMAIL: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    adăugați-ne la ce este aplicația: +393510483991
    unde a primit în cele din urmă împrumutul, așa că am decis să contactez aceeași companie de împrumut și apoi le-am spus povestea mea despre cum am fost înșelat de 3 împrumutători diferiți care nu au făcut altceva decât să-mi dea curs mai multă durere. Îi explic companiei prin poștă și tot ce mi-au spus a fost să nu mai plâng pentru că voi primi împrumutul în compania lor și, de asemenea, am făcut alegerea corectă de a le contacta. Am completat formularul de cerere de împrumut și am procedat cu tot ceea ce mi s-a cerut și, spre șocul meu, mi-a fost acordată o sumă de împrumut de 80.000,00 dolari de către această mare instituție de credit pentru împrumut de companie administrată de domnul Ilie, un om care se teme de Dumnezeu și aici sunt astăzi fericit pentru că această companie mi-a acordat un împrumut, așa că am făcut un jurământ pentru mine că voi continua să depun mărturie pe internet despre modul în care mi-am luat împrumutul. Ai nevoie urgent de un împrumut? contactați cu amabilitate și rapid această companie excelentă acum pentru împrumutul dvs. prin e-mail: loancreditinstitutions00@yahoo.com el este amabil.
    rămân Abdur Razzaq

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În numele meu și al soției mele, îi mulțumesc doamnei Wolfgang pentru gestul ei amabil față de mine și familia mea, datorită femeii cu inimă bună și bună care m-a salvat din povara financiară și astăzi sunt din nou fără datorii după multe experiențe proaste de la mulți companie de împrumuturi Nu am crezut că o persoană atât de bună de împrumut există încă până când un prieten de-al meu mi-a prezentat această femeie minunată, doamna Susane Wolfgang, companie de credit și am citit despre cum a ajutat mulți oameni să obțină împrumuturi, așa că dau o încercare cu rata dobânzii scăzută la 2% mi-am luat în cele din urmă 80.000 de euro, renovăm casa noastră, și tu poți încerca, căutând împrumut pentru a începe o afacere, împrumut auto, factură pentru casă sau taxe de școlarizare, contactează-o în orice moment prin E-mail: susanewolfgangkredit@gmail.com,
      WhatsApp; +436703080448

      Ștergere
  7. Vreau să folosesc acest mediu pentru a avertiza toți solicitanții de împrumut să fie foarte atenți, deoarece trădarea este peste tot. Acum câteva luni eram tensionat financiar și, spre disperarea mea, am fost înșelat de diferiți creditori online. Aproape că mi-am pierdut speranța până când un prieten m-a trimis către un împrumutat foarte de încredere pe nume Karin Sabine, care mi-a acordat un împrumut nedivulgat de 390.000,00 euro în 24 de ore. Dacă aveți nevoie de un împrumut, contactați-i acum prin e-mail: sabinhelps@gmail.com sau WhatsApp + 79267494861

    RăspundețiȘtergere
  8. MĂRTURIE PRIVIND CUM AM OBȚINUT ÎMPRUMUTUL DE (AED 450.000,00 Dirham) DE LA O COMPANIE DE FINANȚĂ GENUITĂ SĂPTĂMÂNA trecută Email pentru răspuns imediat: loancreditinstitutions00@yahoo.com

    Numele meu este Qutiba alsaleh din Abu Dhabi
    Instituțiile de credit de împrumut vă pot ajuta, de asemenea, cu o ofertă legitimă de împrumut. El a ajutat și alți colegi de-ai mei. Dacă aveți nevoie de un împrumut autentic fără costuri / stres, acesta este creditorul potrivit pentru a vă șterge problemele financiare și criza de astăzi. Instituțiile de credit de credit dețin toate informațiile despre cum să obțineți bani rapid și nedureros prin WhatsApp: +393510483991 Email:
    loancreditinstitutions00@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Într-un cuvânt, wow !! Nu pot să cred că fondurile sunt deja în contul meu. Multumesc, multumesc, multumesc! Ați transformat ceea ce este de obicei o corvoadă lungă, desenată și intimidantă într-o experiență foarte plăcută și simplificată. Nu pot să vă mulțumesc suficient pentru dumneavoastră și doamnei Karin Sabine Credite. Doamna Karin Sabine Împrumuturi pentru sistemul extraordinar, iar dumneavoastră pentru serviciul minunat. Sunteți amândoi minunați! dacă aveți nevoie de un împrumut urgent, puteți să le trimiteți un e-mail la sabinhelps@gmail.com sau whatsapp-ul ei la +34632725157.

    RăspundețiȘtergere
  10. Vreau să folosesc acest mediu pentru a avertiza toți solicitanții de împrumut să fie foarte atenți, deoarece trădarea este peste tot. Acum câteva luni eram tensionat financiar și, spre disperarea mea, am fost înșelat de diferiți creditori online. Aproape că mi-am pierdut speranța până când un prieten m-a trimis la un împrumutat foarte de încredere pe nume Karin Sabine, care mi-a acordat un împrumut nedivulgat de 390.000,00 euro în 24 de ore. Dacă aveți nevoie de un împrumut, contactați-i acum prin e-mail: sabinhelps@gmail.com sau WhatsApp + 79267494861

    RăspundețiȘtergere
  11. Salutare tuturor, sunt super entuziasmat azi. Am văzut comentarii de la oameni care primiseră deja un împrumut de la Sabinhelps@gmail.com și apoi am decis să mă înscriu pe baza recomandărilor lor. În urmă cu câteva ore, am confirmat un total de 10.000 de euro pe care îi solicitasem din propriul cont bancar. Aceasta este o veste cu adevărat grozavă și sfătuiesc pe oricine are nevoie de un împrumut real să depună o cerere prin e-mail: sabinhelps@gmail.com sau whatsapp-i la +34 632 72 51 57

    RăspundețiȘtergere