luni, 5 septembrie 2016

Hai cu prosteala la alegeri !

Iata ca suntem in Septembrie...Au trecut alegerile locale si se apropie alegerile parlamentare. S-a schimbat ceva?? "nic" "diloc" cum spune moldoveanca din mine, toate sunt cum au fost....Au tacut carcotasii in Iulie ( probabil a fost prea cald si toti erau la o bere ,la umbra) ca politicul cade pe locul doi , berea e pe locul 1, cand e cald afara...
Iar acum, au pus din nou aceleasi lozinci , aceleasi slogane: "PSD-ul in sus, PSD -ul in jos"
Nu am vazut pe facebook sau in vreun ziar vreo analiza, vreo statistica,sa analizam  unde s-a gresit ,sau  ce actiuni vor implementa pentru schimbare...
Chiar si eu la afacere, afacere privata pe care o am de 31 de ani, cand vin cu o noua conceptie, dupa un an, analizez, fac o statistica, vad ce a fost bun, ce a fost prost, imbunatatesc sau o inlatur!!! In politica romaneasca ( in special cea din Onesti) nici pe departe o astfel de abordare!!! Tot ce am citit a fost: " batranii au votat si analfabetii au votat...hai sa nu-i mai lasam pe batrani sa voteze si nici pe cei care nu au macar opt clase primare" Intotdeauna CEILALTI sunt de vina pentru esecul tau!!! Sigur , se pot implementa si astfel de legi: pensionarii sa nu mai aiba drept de vot si nici cei fara scoala sa nu mai aiba ce cauta la  vot....asa ar fi Romania pe primul loc la discriminare si prostie, ca sa fim totusi, undeva pe primul loc !!!!!
Acum , desi nu a inceput oficial campania pentru alegerile parlamentare, unii au deja framantari si viseaza cu ochii deschisi. Hai sa facem niste calcule ...un profesor are cam 1500-2500 de lei pe luna si un parlamentar la camera deputatilor cam cat??? Citeam undeva ca se ajunge la 17 000 pe luna.... deci cand ai tupeu si nu ai familie, suma e frumusica nu??? Iar daca si crezi ca ai sustinatori care sa iti dea semnaturi, mai iti incerci norocul si independent ( ca s-a dovedit ca nu te vrea nici un partid) Si uite asa, pitipoance care si ele viseaza cu ochii deschisi, ca ar putea pune mana pe un barbat cu astfel de pozitie si astfel de salariu isi vor da cu subsemnatul pe listele de sustinere. Degeaba le arati unor astfel de femei ca e un individ arogant , incult si fara nici un fel de maniera fatza de o femeie, ele nu vad decat banii si pozitia !!! Demnitate de femeie?? simt civic?? cu  astea pitipoancele si femeile de interes  se sterg la fund cu ele....

Tocmai am vazut ca Cosmin Curelea si-a anuntat candidatura la parlamentare!!!! Aceeasi tactica aceleasi minciuni si aceleasi sustineri vistuale le are....postez un medalion din dovezile pe care le-am strans despre acest individ....Trag totusi speranta ca multi se vor trezi si nu ii vor da semnatura si lumina verde sa candideze....ma bazez pe faptul ca, cel putin casunenii, sunt inteligenti si l-au respins deja la doua alegeri locale ( oameni inteligenti care si-au dat seama ca au facut odata o greseala si au invatat sa nu o mai repete!)

Eu inteleg ca individul este profesor de euducatie fizica, dar totusi am pretentia sa stie un pic de gramatica!!! Eu nu stiu cum Lica Chitcan nu sare la gatul lui sa-l faca incult si analfabet cand concubina lui , Cristina Cioca, da like la  tot ce scrie Curelea..... De fapt, Chitcan m-a facut inculta si analfabeta doar pe mine, ca i-am cerut inapoi banii luati de la mine....Eu am acceptat jignirile, sigur nu scriu corect, limba romana este a doua limba pentru mine de 30 de ani... dar, promit sa invat si sa corectez ce scriu!! Dar Curelea si prietena lui Chitcan, ce scuze au de nu stiu sa scrie corect???

Se pare ca Cosmin Curelea primeste "incurajari" doar pe privat si virtual, sper sa iasa parlamentar tot doar virtual, ca ar fi o mare rusine ca fie Bacaul reprezentat de unul ca el. Acum, oameni buni, cum va asterneti asa veti dormi!

Curelea cica primeste informatii incurajatoare.....si se si lauda ca e profesor si scrie "SANT" in loc de "SUNT" Si iata Cristina Cioca Chitcan ii da like!!! Poate pica ceva si pentru ea!!! ca e nevasta de artist si trebuie sa aiba 2 joburi sa il tina acasa ( scuze, am vrut sa zic sa ii sustina talentul!)


Acum ca eu sunt inculta si analfabeta, am cautat si eu cum e corect : SUNT SAU SANT. Deschideti linkul de mai jos si concluzia e trageti dumneavoastra cine e agramatul:

http://scri.ro/sunt-sant-sint-48.html

 De ce nu sare Chitcan sa-l corecteze??? Dar pe nevasta lui Romica Ifrim, de ce nu o corecteaza??? Pai de ce ar face-o??? Ea ii da like-uri...cand eu ii trimeteam bani era: "vai iubitica ce imi place accentul tau englezesc!" Astea sunt personalitatile Onestiului!!!!


Iata ce fel de individ se vrea parlamentar si reprezentant al cetatenilor din judetul Bacau.
Un personaj care jigneste o persoana , care ameninta, care se crede deasupra legii. Postez mai multe dovezi...dati click pe poza sa o largiti si sa puteti citi clar, negru pe alb exact ce zice Curelea:

 

Eu zic asa, sa-l lasam pe Curelea sa viseze si sa devina parlamentar virtual....nici cu matematica nu prea le are, poate il invata careva regula de trei simpla....
Apoi, a afirmat ca era cat pe-aci sa provoace o surpriza....e ca si cum Chitcan ar zice ca e cat pe-aci ca ma-sa sa aiba o pensie de 20 de milioane...ii mai lipsesc  doar vreo 19 milioane si s-ar da doamna cu pensie rezonabila!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu