vineri, 8 aprilie 2016

Adevar incatusat

Zilele trecute am primit un e-mail ciudat. Cineva mi-a trimis o poza de pe facebook cu un mesajul  putin confuz:

" Nu credeti tot ce spune copila asta, o joaca ei cum vor ei" Iata si poza:



Nu am inteles mesajul si primul instinct a fost sa cred ca e unul din ei , sau chiar unul pus de Chitcan sau nevasta Cioca ...
"Pe cine o joaca ei cum vor??? care ei?? Care copila??? Neintelegand mesajul, nu am avut nici o reactie. Apoi am realizat ca re-postasem un articol din blog pe facebook, cam in acelasi timp cand am primit e-mailul acesta. Iata postarea pe care o redistribuisem pe facebook:

http://ratacirilepasariiphoenix.blogspot.ca/2015/03/parinti-de-parinti.html

Deci sa nu cred ce imi scria fiica Cristinei Cioca in acele mesaje private?? Sa nu cred cand imi spunea ca ea a dus-o rau cu tatal adevarat si tocmai de aceea mi-a trimis acest individ poza de pe facebook?? Era asta o dovada ca ce imi scria era minciuna??si  sa citesc ce scria fata ( aparent de ziua propriului tata) ??? Deci, Maria e manipulata de Chitcan si Cioca pentru a da ei bine pentru prietenii virtuali???....Asta simteam de mult, dar nu prea am avut dovezi!!! Doar pusi de ei, o copila, o minora ar fi intrat in conversatie cu mine, o femeie pe care concubinul mamei o cunostea dinaintea ei!!!!! Voi continua sa afirm ca manipularea este facuta de Chitcan si Cioca se face ca nu vede.....doar asa se explica ca fata ei are  aparent o asa relatie apropiata cu concubinul mamei... ( probabil, Cioca crede ca lumea e naiva si crede ca relatia lor e atat de "frumoasa" "sincera" de parca Chitcan ar fi adevaratul tata al Mariei
Asa se explica de ce pe unde merg ei, Maria e prezenta....le este frica ca cineva i-ar putea deschide ochii minorei si atunci, ei chiar si-ar pierde credibilitatea... Sau Maria se va intoarce impotriva lui chitcan ( ca nu cred ca un copil ar putea sa fie impotriva unui parinte care o iubeste sincer)  Am vazut ca au participat ( toti 3) la o asa zisa expozitie....Chitcan a luat din casa portrelele lui Cioca si al Mariei si s-au prezentat toti 3 la cafenea. pai daca e vorba de niscai bautura si mancare gratis, el e intotdeauna prezent. Si in cadrul UAP-ul ONG a lui Marza, expozitii la cafenele, restaurante,, sunt ceva normal. Doar ca, Marza le tine la restaurantul fiului lui si deci banii, intra in buzunarul familiei.
Apropo, de fiu, fiul lui Chitcan, Mircea....Ce constituie un parinte adevarat, care isi iubeste copilul?? In opinia mea, un parinte care se sacrifica pentru viitorul si binele copilului. Ei, Chitcan e departe de asa ceva....a preferat sa  manance cu amantele banii de educatie a fiului lui si  astazi, baiatul lui, la cei aproape 34 de ani , munceste ca muncitor necalificat intr-o fabrica de ciocolata....Stiu, veti spune, "e mare, matur, sa se descurce singur" dar, el face doar ce a invatat de la taica-su, cum Chitcan face ce a invatat de la taica-su si tot asa....
Mioara, fosta sotie a lui Chitcan ( si singura doamna Chitcan, cu acte) m-a rugat sa-l intreb pe fostul o intrebare , chiar aici pe blog. Si uite cu ghilimelele de rigoare, intrebarea: " Lica, te-ai intrebat vreodata ce simte Mircea cand vede , ani la rand , cum tu faci portrete la toate panaramele si la toate amantele si prietenii tai  si niciodata nu i-ai facut un portret lui Mircea?" "Ce simte un copil, ca si la varsta lui, tot copilul lui taica-su ramane, te ai intrebat ce simte el??? Tu il urai pe taica-tu cand doar pronumta numele Marcicai, femeia pentru care a lasat-o pe maica-ta, dar Mircea ce crezi ca simte cand tu dai mai multa atentie fetei Cristinei , decat singurului tau baiat?"
Mioara nu vorbeste multe, dar stie sa puna punctul pe "i". Dar daca ne gandim bine, pe Mircea nu are de ce sa-l abureasca, deci de ce i-ar face un portret?  Dar, are toate motivele sa o faca in cazul Mariei!
Cat despre Cristina, sunt 3 motive pentru care accepta aceasta situatie: 1) ori e manipulata,2) ori e santajata ,ori 3) are exact aceeasi mentalitate ca el. Manipularea cade pentru ca a putea fi manipulat ar trebuie sa nu cunosti anumiti factori, iar in cazul ei, e exclus....santajul cade pentru ca dureaza de prea mult timp si deci, ramane punctul de vedere comun cu cel al lui Chitcan: binele ei, viata ei e prioritara, si ca urmare mai putin o intereseaza ce se intampla in viata ficelor . Asa se explica de ce Cristina nu a fost la nunta fiicei Stefania, de ce mai tarziu cand aceasta era gravida in luna a 8a si desi ea si Chitcan erau in Italia, nu a fost sa-si vada fiica ( cum nici Chitcan nu si-a vizitat fiul ) de ce nu a fost prezenta la botezul primului ei nepotel, s-au la nasterea celui de al doilea....

O prietena  mi-a spus  ca cineva din anturajul lor apropiat, i-ar fi spus ca fiica ei, Stefania , si-ar fi botezat fiica recent ... botezul a fost la un restaurant in ....ONESTI!!!! Tatal Stefaniei ( adica fost sot al Cristinei si nevasta lui) au  fost vazuti la botez, in schimb  Cristina , Chitcan si Maria nu!  Eu, pentru fiicele mele ( si eu am tot doua) m-as fi facut luntre si punte sa fiu cu ele...A fost absenta de la toate evenimentele importante din viata Stefaniei, de ce??? Cum numesti o mama ca ea?? Relatia ei cu Chitcan nu ma intereseaza.....doar in masura in care pot  sa arat ca doar o femeie de spetza joasa ar alege  concubinul  in loc de fiicele ei.  In corespondenta mea cu Chitcan, i-am povestit de problemele mele in casnicie ...iata unul din e-mailul in care nu impartasea mentalitatea mea: dea  avea moralitate si a fi familista in totalitate:

Cu siguranta eu si Chitcan nu avem aceeasi mentalitate...pentru mine, copiii sunt pe primul plan. Asa cum taica-su se lauda cu Marcica ca e atat de supusa de il spala si pe picioare cand vine de la servici, se pare ca si Chitcan si-a gasit exact o nevasta pe masura!

Un comentariu: