luni, 18 aprilie 2016

mama de ...penal



Astazi am intretinut o convessatie pe facebook cu o prietena virtuala…mai ce face rautatea si ura! Acum intreleg ca romanii nu argumenteaza o situatie, un eveniment, pentru ei  e un concurs: daca nu pot sa te convinga , vor incerca sa te raneasca direct , intentionat!…Ei, sic and iti dai seama, nici celalalt nu se lasa  si  cum si eu sunt romanca ,din  pacate , cand sunt provocata reactionez la fel.
Am pus zilele trecute pe facebook un articol dintr-un ziar cum ca Vivian Oancea si fiul Michael ( nume de “roman” dat probabil de pe vremea cand aveau  valuta si se considerau  emancipati!) au fost condamnati de Tribunalul Bacau pentru traffic de persoane… Ca sa nu share-uiesc ca proasta ( ca am vazut multi ca fac asa) am intrat pe site-ul Tribunalului Bacau, am cautat la dosare, am scris Vivian Oancea si ce imi vad ochii ( bine dupa ce am parcurs cele trei pagini si 23 de procese) am ajuns la ultimul….verdictul dat pe  8 Aprilie 2016 , adica hot off the press: Vivian condamnare cu executare, fiul Michael cu suspendare!!!! Informatia fiind corecta,  am share-uit articolul. Si ce sa vezi si sa nu vezi, madame Eleva Pavel, fosta Oncea,  cu o falca-n cer si una in pamant ca mint, ca sa nu ma leg de copilul ei!!! Tanti: 1) individual, o fi el copilul tau, dar  nu e copil, are 27 de ani ( dupa spusele tale) si chiar si cand  a comis fapta, impreuma  cu taica-su ,tot adult era! 2) daca chiar vrei sa fii o mama iubitoare, ti-ai fi educat odrasla sa fie cinstita si corecta cand era inca minor, nu acum! Mamele adevarate isi educa copii minori sa fie cinstiti nu incearca sa ascunda faptele penale si nu sarae la toata lumea sa nu se afle ce acte de infractiune a facut fiul.  Dar pe tanti Leana, nu faptul ca fi-su e condamnat a devastat-o, ci faptul ca eu am facut public stirea si asa afla tot satu! Cum mai poate ea manipula concetatenii cu: “saracu Micheal, el nu stie, e mic si nevinovat, e sub influientza lu taica-su etc, etc.” Asta nu e iubire…daca il iubeai ii aratai ca e gresit sa folosesti bani facuti illegal, e illegal si immoral sa sechestrezi oameni, e illegal si immoral sa faci fapte de coruptie. Dar copii fac ce vad la parinti!!!! Dupa ce a fost subiectul  barfei  in Onesti timp de ani buni, cand Vivian batea la ea ca la fasole in plina  strada ,de faceau circ pe gratis, acum are curaj sa zica ca ea a stat cu barbatu-su din respect!!!  Cica , eu sunt curva care i-am vrut trombonul lui Chitcan!!! Tanti Leana, toti facem greseli in viata….eu cand mi-am dat seama ca Chitcan e dupa banii mei si nu asa cum a firmase, dupa o relatie serioasa de viitor, am pus punct si am cautat sa-mi recuperez banii…Tu in schimb, cand ai vazut cat de violent e Vivian si ca te bate mar, ai gandit sa –I  mai faci un copil, asa la vreo 13-14 ani diferenta de primul…pai cat de proasta poti fi??? Dar banii, sunt ochiul dracului….ce te-ai gandit matale: iaca, unde am luat o bataie, mai intra una, dar sunt doamna cu barbat cu afaceri prin strainatati…cine mai era ca tine pe vremea aia!!!! Doar ca bataia din dormitory  s-a mutat pe strada si ai ajuns de rasul lumii, abia atunci te-ai gandit sa divortezi.. Dar te-ai adaptat: sa cersesti mila celor din jur,  te-a cam ajutat…..stii ceva? Suntem  asa cum actionam si cu reactionam. Chiar si eu am cazut in capcana ta: saraca Lenus, vai de ea!!!! Ei bine, mie nu-mi place sa ma jelesc si sa cer mila…am fost escrocata si puteam sa ma vait si sa plang. Am ales sa actionez, sa fac din aceasta poveste o lupta impotriva escrocheriilor si impotriva manipularilor micinoase….









Sper ca le-am pus in ordine si pe toate....
Nu mi-am planificat sa ranesc pe nimeni…nu am divulgate  un secret spus de cineva si nu am inventat idiotenii despre nimeni. Am postat un adevar dovedit  de la Tribunalul Bacau. Si am postat pentru ca vazusem ca cineva din primarie se lauda cu faptul ca Vivian Oancea va aduce afaceristi chinezi in Onesti…Informatia tinea de primarie si de alegeri si este in interesul onestenilor…ma cam doare pe mine la basca cati ani de puscarie face fi-tu sau fostul….sunt multi din Onesti care sunt la zdup si nu m-am legat de ei..dar in contestul in care e de interes pentru onesteni, am postat. Cu Elena ( Lenus, Lenuta, Leana) Oancea sunt prietena pe facebook de ceva ani…ne-am intalnit chiar de 2-3 ori in Onesti. Niciodata nu postase nimic din cantecele lui Chitcan….dar acum, ca am atins-o , ce si-a zis ea, hai sa o lovesc si eu si sa postez cantecele lui…..am reactionat la rautatea ei si nu la faptul ca postase cantecele lui….cu cantece sau fara cantece, tot escroc ramane, la ce a facut…
Rautatea asta va rabufni candva….o femeie ratata, o femeie ranita in dragoste, abuzata fizic si emotional, ratata in afaceri, fara cariera, cu copil penal, aratata de tot Onestiul pentru circul creat si pentru prostia cu care reactioneaza, o femeie care desi divortata e sub teroare din cauza lui Vivian si gaseste sa se razbune pe mine! Da, sunt femei care chiar nu au unde sa se duca, Romania nu are legi bine definite pentru protectia femeilor abuzate, dar in cazul ei, situatia e alta. De ce nu a plecat dupa prima bataie?? Cum sa stai cracita si sa mai faci un copil, cand ai un barbat care te bate pana da sangele afara??? Cum am mai zis banii bata-i vina dar sa nu uitam statutul de doamna Intr-un oras mic si prapadit femeile “este” moarte dupa barbate “emancipate” chiar daca sunt lipiti pamantului de saraci..cu ce altceva pot sa-si ocupe timpul in acest oras stafie???….
Rautatea asta se va intoarce….asa a facut si Gorun si unde e acum, asa a facut si Plantos si a papat bataie de la politisti si e acum pus cu botu pe labe , cu casa executa silit de  banca, Chitcan vai mama lui…karma se intoarce…eu nu i-am facut acestei femei  absolut nimic! Pentru ce atata ura??? Doar ca am spus un adevar??? Ar trebui sa se obisnuiasca , toti o vorbesc pe la spate!
Ca mama, cred ca isi iubeste copiii…Dar total gresit sa iti stii copii intr-o atmostera de teroare, sa vada abuz fizic si emotional intre parinti, doar ca nu vrei ca copii sa nu fie cu tatal lor!!! Aceast fel de iubire in care nu este constienta de realitate, va dauma mai mult copiilor…. Ce fel de tanar credeti ca este fiul ei?  Va astepta ca intotdeauna sa fie cum zice el, sa nu fie niciodata contrazis, va crede ca intotdeauna e vina altora pentru greselile pe care le face, ca sa nu mai vorbim cum se va purta cu o femeie…va avea pretentia ca femeia sa fie la fel de proasta si naiva ca ma-sa si daca nu, o va snopi din bataie ca asa a vazut in casa….si probabil va gandi ca asta si vrea femeia , de vreme ce maica-sa a stat in aceasta casatorie atatea ani si iata chiar ii ia apararea … si apoi va mai mirati cand vedeti omoruri si sinucideri pe la TV si auzim:” dar era un om asa bum, datea buna ziua la toata lumea , doar se mai bateau din cand in cand, dar se iubeau, nevoie mare!”
Cat despre mine, Cristina Cioca, concubine/ nevasta  actuala a lui Chitcan imi scria pe mess ca ea e fata desteapta ca a vut atatea amanti , de il lasa pe unu la Onesti si pleca la altul in Italia, si ca eu sunt o frustrate  ca nu am pe nimeni, de cealalta parte, coana Leana, care  cica a stat cu Vivian din respect , e femeie serioasa si eu sunt o curva ca cele de pe centura…Bai gagicilor, faceti sedinta de partid si hotarati-va, sa aveti acelasi raspuns! J  Oricum, eu stiu cine sunt si ce vreau de la viata si ma doare in cot de ce ziceti voi…viata mea e bine merci Am o relatie super cu ambele fiice, educate, una avocata, deci baga in inchisoare pe altii , nu face inchisoare ca ai vostri…Nu mi-am vandut si masina si pierdut relatia cu fiica mea, cum a facut Cristina Cioca si nici nu stau sa primesc pumni si picioare de la un barbat din respect, ca Elena Pavel.
Dar mai intrati pe acilisea, am primit informatii bomba si stiu ca lumea citeste….20 000 de accessari pe blog e ceva….

11 comentarii:

  1. Iti place sa sugi pula ,mai ales, daca si lumea stie ca asta faci..Esti culmea prostiei si rautatii..Iar intre curve esti cea mai josnica ..Ai ucis un om ca sa poti suge puli restul vietii..Sictir !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OH, a aparut slizosul de Plantos cu comentariile....e prea las sa posteze cu numele adevarat...mai ales ca a citit postarile mele in care comentam ca astept punerea in actiune a deciziei judecatoresti dupa ce a pierdut procesul cu Geaboc si ca urmez eu!!!

      Ștergere
  2. Doina, gresesti mult foarte mult 1.Hotararea nu este definitiva iar eu am facut deja apel deci nu condamna tu inaitea justitiei mai ales ca susti ca ai magistrati in familie .2.Nu crezi nici tu si nici cine ma stie cine ma cunoaste in baltile de sange si bataile crunte aplicate lui Lenus, exagerezi in mod deliberat ? sau ai primit COMPUNEREA de la Dana ?3. Partile vatamate au declarat la notariatul din Bagladesh ca au fost amenitate cu inchisore daca nu vor scrie fapte nereale impotriva mea si a fiului meu !De ce ai sa intrebi ? Pentru simplu motiv ca m-am opus impotriva atrocitatlior facute de PD
    Tu sti bine cine te foloseste sa ne faci rau mie si familiei mele oropsite de necazuri ! Spui de karma ,nu cred ca iti pasa daca credeai in ea nu scriai rautatile de mai sus.Iti repet nu am traficat pe nimeni totul este o inscenare murdara ,procurori ,judecatori CLANUL lui Basescu ! Tu spui cat te tine gura Justitia a spus nu eu !Daca voiai sa stii adevarul mergeai sa studiezi dosarul nu sa arunci cu pietre mai ales ca NU ESTE O HOTARARE DEFINITIVA ! Ti-am mai spus si iti repet Limbajul agresiv și expresii aruncate la nervi nu duc la nimic bun doar la descalificarea ta ca om! Eu spun atât nu am greşit cu nimic! Restul sunt vorbe, mai mult cine se scuza se acuza! Nu doresc polemici dar de ce trebuie sa fii atât de raauuttacioasa? Acolo unde există răutate, adeseori este multa durere. Sa fie asa încât sa fii fericita. Sa fii sănătoasă și puternica. Sa fii libera de suferinta Doina! semnez Vivian Oancea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand, multumesc de comentariu. In al doilea rand, de bataile incasate de lenus, stiu de la Lenus ( are si un ordin de restrictie impotriva ta, din cate stiu) 3) sunt 23 de procede impotriva ta doar la Tribunalul Bacau!!! Sa nu-mi zici: toate, toti au ceva cu tine!!! 4) acest proces e din 2011, de ce nu ai rezolvat cazul in 5 ani??? Eu nu share-uiam nimic daca nu consideram ca este in interesul onestenilor...Mai sunt si alti onesteni condamnati...nu ma priveste soarta lor! dar cand cineva penal ( si INCA esti penal) se lauda ca face nu stiu ce afaceri cu vice-primarul si chiar vrea sa candideze, onestenii trebuie sa stie adevarul! Un parinte adevarat, nu isi impinge fiul in afaceri dubioase si apoi se lauda ca ea isi apara copilul....si arunca acuzatii la adresa mea fara sa aiba nici o dovada!!! Eu nu am vorbit fara dovezi! Ca tu poate , candva vei dovedi ca ai fost inscenat...mai vedem..pana atunci sta in picioare ce am citit pe site-ul Tribunalului de Bacau! Condamnat cu executare si fiul, condamnat cu suspendare. Inscenare, judecatori din clanul lui Basescu...ma lasi! Nu ai cum sa inscenezi un om cinstit!!! Si inca ceava, mai las-o moale cu "familia oropsita de necazuri" pentru ca ti le-ai creat singur...Si un ultim punct: eu nu sunt la mana nimanui!!!! Ce are Dana cu toate procesele tale??? Ai dovezi cand faci asemenea gafe?? Nu, nu ai! dar, in mintea ta obosita, eu trebuie sa te cred pe tine ca esti nevinovat si nu decizia unui tribunal!!! Ma, da important te mai crezi, frate!

      Ștergere
    2. Doina,naivitatea ta este dezarmanta ! Daca cineva te provoaca la batalie, daca iti ataca intreaga personalitate si abilitati pe care le-ai construit cu greu, nu-ti ramane decat sa ridici toate armele si sa ataci cetatea celuilalt. Insa de multe ori am verificat teoria: violenta naste violenta! Atunci cand celalalt isi mascheaza violenta printr-o injurie, de cele mai multe ori aceasta violenta verbala este resimtita de 10 ori mai mult la nivel emotional.1.Oricine poate sa obtina un ordin de restrictie chiar si tu fara mari greutati !Au fost procese si termene a nu se confunda daca eram asa rau din 23 nici unul nu se lasa cu condamnare sau cu suspendare ?!?
      4.TOCMAI aici este problema in 5ani daca eram vinovat cu ceva eram legat de mult ! se incerca in mod agresiv sa fiu executat fara ca probele dovezile si martorii mei sa fie bagate in seama , partea vatamata nu a fost niciodata audiata la tribunal mai mult au spus clar ca nu am nici o vina prin intermediul unor declaratii date la Notariatul de STAT !5 Nici o secunda nu l-am impins pe fiul meu in afaceri dubioase in acel moment isi pregatea Masterul la Manegement si Marketing pe care te anunt cu mandrie ca l-a luat iar astazi este inginer de retea la o mare banca din Franta. DA, EU CRED CA VORBESTI FARA DOVEZI !Nu sta in picioare ce ai citit pentru ca hotararea a fost atacata in termen legal si devine nula iar tu cu buna stiinta ai omis in mod intentinat sa informezi faptul ca hotararea nu este definitiva si poate fi contestata in termen de 10 zile dar acest lucru nu dadea bine la public probabil si distinsa Dana ar fi avut motive de repros ca nu ai urmat pasii recomandati Ce are Dana cu toate procesele tale??? Ai dovezi cand faci asemenea gafe? Articolele aberante ale Danei vor face motivul unui mare proces care va fi cat de curand ! Ma, da important te mai crezi, frate! Da sunt in luna Decembrie anul trecut am vorbit la summitul din CHINA in fata a 16 Premieri trimis de Asociatia ROMANA de Prietenie cu R.P.CHINEZA si din partea Federatia SOCITATEA CIVILA ROMANESCA in calitate de Vicepresedinte al acestia ori daca asupra mea ar fi aplanat cele mai mici suspiciuni de taficarea unor asiatici fi sigura ca prezenta mea la acel summit ar fi fost imposibila !pt o informare despre eveniment si despre actiunile de reinvigorare economica a Romaniei poti vedea pe pagina mea Facebook ! Gratie relatiilor pe care le am cu partea chineza mi-as fi dorit sa inceapa acest miracol din urbea noastra Onesti dar se pare ca florile pe stalpi si cheltuielile inutile din localitate reprezinta o sursa mare de venit pentru autoritatile locale astfel se explica si lupta fara scrupule pentru conducerea urbei noastre inloc sa fie o asociere a celor care doresc binele orasului nostru !

      Ștergere
    3. Doina,naivitatea ta este dezarmanta ! Daca cineva te provoaca la batalie, daca iti ataca intreaga personalitate si abilitati pe care le-ai construit cu greu, nu-ti ramane decat sa ridici toate armele si sa ataci cetatea celuilalt. Insa de multe ori am verificat teoria: violenta naste violenta! Atunci cand celalalt isi mascheaza violenta printr-o injurie, de cele mai multe ori aceasta violenta verbala este resimtita de 10 ori mai mult la nivel emotional.1.Oricine poate sa obtina un ordin de restrictie chiar si tu fara mari greutati !Au fost procese si termene a nu se confunda daca eram asa rau din 23 nici unul nu se lasa cu condamnare sau cu suspendare ?!?
      4.TOCMAI aici este problema in 5ani daca eram vinovat cu ceva eram legat de mult ! se incerca in mod agresiv sa fiu executat fara ca probele dovezile si martorii mei sa fie bagate in seama , partea vatamata nu a fost niciodata audiata la tribunal mai mult au spus clar ca nu am nici o vina prin intermediul unor declaratii date la Notariatul de STAT !5 Nici o secunda nu l-am impins pe fiul meu in afaceri dubioase in acel moment isi pregatea Masterul la Manegement si Marketing pe care te anunt cu mandrie ca l-a luat iar astazi este inginer de retea la o mare banca din Franta. DA, EU CRED CA VORBESTI FARA DOVEZI !Nu sta in picioare ce ai citit pentru ca hotararea a fost atacata in termen legal si devine nula iar tu cu buna stiinta ai omis in mod intentinat sa informezi faptul ca hotararea nu este definitiva si poate fi contestata in termen de 10 zile dar acest lucru nu dadea bine la public probabil si distinsa Dana ar fi avut motive de repros ca nu ai urmat pasii recomandati Ce are Dana cu toate procesele tale??? Ai dovezi cand faci asemenea gafe? Articolele aberante ale Danei vor face motivul unui mare proces care va fi cat de curand ! Ma, da important te mai crezi, frate! Da sunt in luna Decembrie anul trecut am vorbit la summitul din CHINA in fata a 16 Premieri trimis de Asociatia ROMANA de Prietenie cu R.P.CHINEZA si din partea Federatia SOCITATEA CIVILA ROMANESCA in calitate de Vicepresedinte al acestia ori daca asupra mea ar fi aplanat cele mai mici suspiciuni de taficarea unor asiatici fi sigura ca prezenta mea la acel summit ar fi fost imposibila !pt o informare despre eveniment si despre actiunile de reinvigorare economica a Romaniei poti vedea pe pagina mea Facebook ! Gratie relatiilor pe care le am cu partea chineza mi-as fi dorit sa inceapa acest miracol din urbea noastra Onesti dar se pare ca florile pe stalpi si cheltuielile inutile din localitate reprezinta o sursa mare de venit pentru autoritatile locale astfel se explica si lupta fara scrupule pentru conducerea urbei noastre inloc sa fie o asociere a celor care doresc binele orasului nostru !

      Ștergere
    4. Vivian, m-ai pus in umbra...Stai olecuta sa analizez....Lenus zice ca ai batut-o rau, lumea a vazut ca era in plina strada, tu sustii ca nu a fost asa de rau...ii dai like-uri la postarile ei, ea imi zice acum ca ce conteaza ca ai batut-o , ea te respecta...mai sa fie! Ea pleaca cu fiica prin america , nu lucreaza, nu are venit si totusi o duce bine merci!!! Stii, s-a mai auzit de cazuri cand bani castigati ilegal au fost trecuti pe numele sotiei divortate...poate ANI ar trebui sa investigheze situatia!!! Felicitari pentru fiu tau, sa termin un mastarat in timp ce esti dat in judecata pentru trafic de persoane e ceva!!! O intrebare: oare banca din Franta stie ca este penal??? eu auzisem ca e in bucuresti cu tine.... Zau, Besescu e dupa tine?? Nu are altceva de facut?? Poate ai averi si firme serioase...da-mi si mie numele firmelor tale si caut singur cifrele de afaceri pe anul trecut...Federatia Societatea Civila Romaneasca ce este de fapt un ONG?? Cine e Presedintele?? Din ce bani supravietuieste?? Ca excursiile astea in China costa frate! Pana in present nu vad nimic aberant in ce am postat eu si daca tu zici ca dDana a postat ceva, eu habar nu am...Este INFORMATIE PUBLICA tot ce am postat si apropos, nu am vazut nimic pe portalul tribunalului Bacau de un Recurs , cel putin, nu inca!!!Iata inca o data adresa ( de aceasta data am intrat pe dosarul fiului tau) http://portal.just.ro/110/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=11000000000076031&id_inst=110

      Ștergere
    5. si tocmai am citit pe portal ca trebuie sa informeze tribunalul ori de cate ori isi schimba adresa si trebuie sa se prezinte periodic sa dea cu semnatura...oare stie banca franceza de toate astea, mai stii poate plateste banca deplasarile la Bacau!

      Ștergere
  3. Da problema e ca intradevar oameni sint tot oameni si ca logica nasul depaseste ochiul:nui mai bine ca fiecare sa vada gunoiul propriu in ochiii sai fara sa caute in ochiul altuia gunoiul altora.nu stiu poate e gresit dar din ce inteleg eu ca la noi la nimenea....astai casa tuturor discordiilor ce mai;ne place tuturor ideile si comentariile,insa uitam sa tinem cont de faptul ca nu avem drept de replica la adresa altcuiva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da problema e ca intradevar oameni sint tot oameni si ca logica nasul depaseste ochiul:nui mai bine ca fiecare sa vada gunoiul propriu in ochiii sai fara sa caute in ochiul altuia gunoiul altora.nu stiu poate e gresit dar din ce inteleg eu ca la noi la nimenea....astai casa tuturor discordiilor ce mai;ne place tuturor ideile si comentariile,insa uitam sa tinem cont de faptul ca nu avem drept de replica la adresa altcuiva.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt atât de încântat, deoarece căsătoria mea ruptă a fost restabilită, iar soțul meu s-a întors după ce ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie. După 8 ani de căsătorie, eu și soțul nostru am fost într-o ceartă sau alta până când în cele din urmă m-a părăsit și s-a mutat în California pentru a fi cu o altă femeie. Am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei au crezut că nu-și vor mai vedea tatăl. Am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerile care mă chinuiesc inima, inima mea era plină de dureri și dureri pentru că eram cu adevărat îndrăgostit de soțul meu. În fiecare zi și noapte mă gândesc la el și îmi doresc întotdeauna să se întoarcă la mine, eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că Dr.Wealthy poate ajuta să revină la ex. rapid. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut-o apoi a făcut o (Vrajă de dragoste) pentru mine. 28 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine și de copii, atât de uimitor !! Așa că așa s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o mie și copiilor. Apoi, din acea zi, Căsătoria noastră a fost acum mai puternică decât a fost înainte, totul datorită doctorului Rich. el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea pe internet, încât dr. Vrăjitor, real și puternic, care mă voi ruga mereu să trăiesc mult pentru a-și ajuta copiii în vremea necazurilor, dacă ești aici și ai nevoie de Ex înapoi sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum acest puternic turnător de vrăji. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: Cont: wealthylovespell@gmail.com, vizitați site-ul web http://wealthyspellhome.over-blog.com puteți să-l sunați sau să-l adăugați pe Whats-app: +2348105150446, MULTUMESC Dr.Wealthy

    RăspundețiȘtergere