joi, 27 august 2015

Lica Chitcan -colaj de arta

De a lungul timpului, de cand am inceput sa scriu pe acest blog, prieteni virtuali imi trimit comentarii si tot felul de poze si video...Lica Chitcan a sters pe oricine din lista lui de facebook, care a impartasit vre-o opinie impotriva lui. Asta inseamna ca INCA mai exista oameni verticale cu integritate, care condamna felul lui de a manipula si escroca femei pentru bani. Sunt prietena virtuala cu multi fosti prieteni de ai lui, care considera degradant comportamentul lui...Imi trimit poze si filmulete...Unele le-am postat pe facebook, altele, nici eu nu am putut sa le postez acolo....asa ca le voi posta aici intr-un colaj, urmand sa fac acelasi lucru si cu filmuletele pe  care le am....la multe am ras cu lacrimi!!!! Sanatate la toata lumea si zambiti , vine weekend-ul!!!





























































Va multumesc tuturor....mai sunt, dar poate intr-o alta postare....apreciez sustinerea . Stiu ca Chitcan si mai ales Cioca nu pot concepe ca oamenii au inteles cine este Chitcan cu adevarat , dar adevarul va invinge si oricand pot dovedi aceste sustineri .....Stiu ca ei contacteaza pe multi si se plang si se vaita ca o "psihopata" le strica linistea...poate pe moment pierd o batalie, dar adevarul va castiga intotdeauna razboiul.....cand furi bani, asteapta-te sa nu ai liniste!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu