marți, 2 decembrie 2014

LICA CHITCAN-alias Octavian Manescu


Daca la inceputul acestui blog, dorinta mea a fost sa gasesc un mod, sa-mi expun dovezile si toate intamplarile petrecute, dupa a cea decizie blestemata de a-l saluta pe LICA CHITCAN printr-un e-mail, acum, blogul a ajuns mai mult decat acest lucru.Datorita asa-numitului “ripple effect” tot mai multi citesc blogul si intra in conversatie pe contul de facebook popa liky.Pot sa anunt cu bucurie ca mi-am recapatat pagina oficiala a romanului “Ratacirile pasarii Phoenix” Puteti intra si puteti da un “like”…acusi face o mie de like-uri!!! Am intrat in conversatie cu multa lume: unii au auzit de Lica Chitcan, altii imi relateaza anumite intamplari cu el, unele femei imi spun intamplarile lor cu barbati care le-au abuzat fizic si emotional, altii “piscuiesc “ dorind  sa afle mai multe ( am si eu resursele mele si aflu ca sunt apropiati de a lui Lica Chitcan si/ sau Cristina Cioca) , unii intra in conversatie, doar din pura curiozitate ( poate sa se convinga, daca sunt dezechilibrata mintal descrisa, de cei doi sus-numiti) Oricare ar fi motivul lor, eu le vorbesc politicos, cu respect si raman pe subiect…Nu trebuie sa dovedesc nimanui nimic…..pentru ca atunci cand , si daca va veni acel moment, eu pot dovedi ca sunt si am fost dintotdeauna in toate facultatile mintale….la Lica Chitcan e greu sa constati acelasi lucru, dat fiind toate internarile lui la psihiatrie si reactiile lui in diferite ocazii…

In urma cu putin timp, am avut o conversatie cu un anume Octavian Manescu….a comentat de cateva ori, ba chiar a dat un like la pagina romanului….totul in parametrii unei conversatii politicoase, pana mi-a trimis , pe privat un ultim mesaj….vi-l redau mai jos….abia atunci, am inceput sa ma uit mai atent la contul dumnealui….va atasez si contul ca sa nu fie nici un dubiu….fara prea multa indoiala, acesta este LICA CHITCAN…cand vad astfel de reactii, sincer, realizez ca e bolnav psihic, sau prost! Dar, ca sa raman in sfera lui de dezechilibru psihic , suferind de simdromul” multiple personalities” ma voi adresa acestui personaj…Octavian Manescu J J J
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
1.       Contul e facut in Septembrie si are doar cativa prieteni si avem doar doi prieteni comuni.  In nici 3 luni de la formarea acestui cont, ma gaseste pe mine, intra in  conversatie, citeste blogul, si vorbeste, cica , si cu Chitcan si e informat in detaliu despre toata povestea din punctual lui Chitcan de vedere…..Are you kidding me????? A, stai, cica e si calugar!!!!! Nu zau??? Probabil  ca Lica Chitcan auzind ca e calugar, i-a zis si cate femei a inselat si escrocat inaintea mea!!!! Eu nu cred in coincidente, domnule  Manescu ( sau poate esti Buciumescu, ca asta e un alt e-mail al lui Lica Chitcan!)

2.       O intrebare: pai daca ti-a spus tot, si tu esti CALUGAR, chiar nu l-ai intrebat de ce a preacurvit??? Adica avea o nevasta, era intr-o relatie de doi ani cu Lia Gornoviceanu si in tot timpul acesta m-a aburit pe mine???? Ca tot ai citit blogul, de ce nu l-ai intrebat: daca era intr-o relatie cu Lia Gornoviceanu din Craiova, de ce nu mi-a spus, si de ce nu i-a spus sotiei??

3.        De  ce, cand Mioara ( sotia) a venit in tara in 2010, a mai luat-o de mana si a convins-o sa imprumute 200 de milioane??? Si daca nu voia sa ii faca rau sotiei, cum a putut sa ii roage pe prietenii ei, cu care se intorcea inapoi in Italia, sa-l i-a si pe el pana la Timisoara, ca acolo sa se intalneasca cu amanta??? Pe tot drumul,Lica Chitcan si-a tinut telefonul inchis ( cica i-a zis Mioarei ca nu vrea sa stie nimeni unde e) Cum s-a dat jos din masina, si-a deschis telefonul si a sunat-o pe Lia , care il astepta la un hotel langa gara ( asta din spusele ei!) . Mie mi-a scris ca relatia cu sotia era terminata de 7 ani ( voi atasa e-mailui) in schimb,Mioara, care habar nu avea de opera acestui gigolo, stiind ca l-a lasat in Timisoara, cu toti  banii imprumutati de la CAR, la el, ca sa  isi cumpere masina( cu care acum se plimba Cioca), l-a sunat disperata zilnic, timp de vre-o saptamana si el nu i-a raspuns la telefon. Mioara era ingrijorata ca , poate l-a atacat careva si i-a luat banii si el zace in vre-un sants…cand el, era bine merci cu amanta in nordul Moldovei, in vacanta, vizitau manastirile ( asta din spusele Liei) Domnule  Manescu, calugar fiind, astea nu ti le-a spus????



4.       Mai imi scrii, domnule Manescu, ca de frica, amanta m-a cautat sa vada cine e Doina Oancea….pai nu avea ce afla…ca pana la badjocora lui Lica Chitcan pe facebook si in blogul lui Florinel Plantos, nu putea gasi nimic cu numele meu de domnisoara….doar poate daca are pile la Securitate si mi-a vazut dosarul pe care, cred ,ca il am din cauza ca am emigrat in timpul comunismului….

5.       Si imi mai scrii, domnule Manescu ca din cauza mea s-a rupt relatia lui cu Lia Gornoviceanu…..gresit! Lia a devenit suspicioasa, nu i-a mai dat bani cu “imprumut”, dar au ramas impreuna pana a aparut Cristina Cioca care a cotizat , probabil mai mult ca Lia …..dovada ( am si poze) ca ei doi erau impreuna in aprilie 2011 ( iar relatia mea cu Lica s-a terminat din minutul in care m-a abuzat fizic in Noiembrie 2010)….sau de acest lucru a uitat sa iti spuna, domnule  Manescu!!!!

6.       Cand Lia a terminat relatia cu el, el ii mai datora vreo 20 de milioane….un tablou si alte lucruri care ramasesera la el. Din spusele Liei, Lica i-a inapoiat banii….sa nu uitam ca el stia ca eu si Lia vorbim si mai stia ca eu intentionez sa-l dau in judecata…nu ar fi riscat ca se puna rau cu Lia si ea sa devina martora la procesul meu. In plus, Cristina Cioca il intretinea bine si a avut de unde lua bani sa-i inapoieze Liei!

7.       Normal ca au mai fost si alte femei, le veti sti la monentul potrivit!!!! Ca vad ca nu va ajung dovezile pe care le-am afisat si conversatiile cu Mioara si Lia…..Domnule Manescu, eu nu cred in coincidente….poate dumneata da! Se pare ca in mintea dumitale, e o coincidenta ca amanta pe care Lica o avea la Helegiu, pe vremea cand era un amarat de suplinitor la scoala de acolo, era o doctorita stagiar,... ca Lia Gornoviceanu e o femeie de afaceri cu bani,.... ca de mine stia de la mama mea ca am o situatie financiara buna,.... ca Mioara a lucrat in comert, cand el era somer,.... ca Cristina Cioca avea un sevici de diriginte la posta si un apartament cu 3 camere la Mal….toate sunt doar coincidente, nu-i asa???? Dumneata , calugar fiind, nu poti trage concluzia ca e, a fost si va ramane un intretinut!!!

              8.       Domnule Manescu, cand cineva scoate bani de pe cardul unei alte personae fara incuviintarea sa….se numeste FURT. Daca are dovata ca eu i-am dat incuviintare…sa imi arate. Eu am postat ca, nu eram in Romania cand el scotea bani si ca am anulat cardul cand am aflat de cati bani m-a jefuit!!!

 
Domnule Manescu, tot coincidenta esti si faptul ca anumite conturi de facebook pe care eu le-am descoperit ca fiind ale lui, au "murit" din moment ce le-am facut public, nu-i asa?? 
Conturi ca CORNELIA FLOARES, CARMEN BALAN, DANIEL PATRASCU, CRRISTINN CRY si multe altele ....

Eu zic, Cristina, sa dai  fuga si sa-i scoti un certificat de nebun, macar sa stim toti,  sa-l ocolim in puii mei….dar, fata mea, eu zic ca-i un lucru bun: nici picior de femeie nu va mai veni pe langa barbatul visurilor  tale!!!!! Iar eu, daca imi dai o copie a acestui certificat, ma las pagubasa de bani…imi vad de romanul meu!

 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu