duminică, 23 februarie 2014

LICA CHITCAN-Karma.....




Karma….. toti cam stim ce e, dar fiecare intelege in felul lui. E acea energie care e eliberata in univers si care se intoarce asupra noastra ca un bumerang, ca sa o parafrazez pe Lia. Este probabil blestemul, raul din religie, care se intoarce asupra noastra…..nu intotdeauna platim cu aceeasi moneda, si de aceea uneori, trecem cu vederea realitatea si certitudinea ei ( a karmei). A face rau intentionat, a rani, a minte, a insela pe cineva, e total diferit cu, a lupta pentru adevar, a expune minciuna, raul si inselatoria, chiar daca,rau facatorul in acel moment sufera din cauza acestui act. Trebuia sa se fi gindit inainte la aceste consecinte……

Karma lucreaza uneori direct, dar de cele mai multe ori, lucreaza subtil si mai greu de perceput, dar nu o ignora……

Stiu ca Lica Chitcan uraste citeva lucruri in viata ( asta pentru ca de multe ori, mi-a spus chiar el, in lungile noastre discutii, sau Mioara le-a aflat in timpul casniciei ei de 30 de ani cu el, si chiar Lia, fosta amanta, l-a analizat destul de bine) Lica uraste sa faca ce i se spune, sa fie constrans, sau sa i se impuna un anumit program. Tocmai de aceea, a avut multe amante, nu a putut sa se tina de un servici, sa aiba un program. Imi amintesc cat de urat vorbea de unul din prietenii lui, Florin Porumb, care i-ar fi cerut sa picteze niste tablouri pentru o suma mare de bani pe care Lica i-o datora. “ Ce ma crede el pe mine, sclavul lui?” Oricum, eu nu pot picta cu sula in coaste. I-am dat vreo 20 de tablouri asa, facute la minut, n-au valoare, am dat cu pensula, daca asta a vrut, asta a primit”  Erau niste peisaje….
 

Mi-am amintit de toate acestea pentru ca zilele acestea, concubina Cioca “ creatoarea”, a postat niste tablouri cu flori din albumul Martisoare….. Lica s-a simtit obligat sa mentioneze ca nu au valoare artistica. Oare or fi pictate de Cristina Cioca, cu semnatura lui??? Ca sincer cam asa pare….sau ,imi imaginez, Cristina cautand pe net ( facebook e site-ul ei preferat de cultura) tot felul de poze, tragandu-le la imprimanta si cerandu-i lui Lica sa le picteze……

 
si uite Karma!!!!!! In abureala lui,incerca sa-mi spuna ca, nu a devenit un artist consacrat pentru ca nu vrea sa picteze pentru bani si ca de aceea, a preferat sa isi deschida atelierul de inramari….si ce face acum???? Picturi pentru bani, pe banda rulanta…uite iar karma! Dar, Lica e uns cu toate alifiile, picteaza florile preferate ale creatoarei Cristina Cioca, macii…..iata sula-n coaste si uite karma din nou. A mintit, a inselat, a escrotat pentru a-mi fura banii, acum munceste cum nu a muncit in viata lui pentru bani, bani pe care ii are datorii pe la executori siliti. A furat de la mine 5000 de euro, si dupa calculul meu cam tot atit are datorii….iata karma din nou. Si, va plati si ce-mi datoreaza mie, odata si odata……eu am rabdare!!!!

A facut tot ce i-a stat in putinta sa nu ajung la Mioara, sotia lui de atunci, folosindu-se de amanta, sa se dea drept Mioara, in convorbirile cu mine, karma m-a facut sa ajung la Mioara , sa afle adevarul si sa afle si o lume intreaga despre toate imbarligaturile lui. Si sunt convinsa ca mai sunt multe energii karmice care vin de acolo , de sus , sa balanseze raul pe care l-a facut la multi, atat mie, Mioarei, Liei dar mai ales lui Mircea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu