marți, 11 martie 2014

investigatii criminale....

Stiu ca nu am mai postat de ceva vreme.....viata mea  personala e in prim plan pentru mine in aceste zile....in acelasi timp, am oportunitatea de a analiza in amanuntime evenimentele din timpul crimei Chitcan. Aceasta crima care a socat intregul Onesti,cu mai bine de un sfert de veac, nu a fost complet elucidata nici pina in zilele noastre si criminalul nu a fost gasit ...Maricica Chitcan, mama vitrega a lui Lica Chitcan, a fost ucisa cu  premeditare. Crima nu a fost, ca urmare a unui jaf sau talharii.....Maricica Chitcan a fost ucisa din razbunare sau gelozie. si, se pare ca, ea isi cunostea criminalul..nu a murit printr-o lovitura fatala, ci a fost gasita cu multe urme de lovituri, electrocutata ( cu degetele la priza), cu parul smuls ( chiar si cel pubian). O crima atat de odioasa, pe vremea comunista a fost subiect de discutie mult timp pentru onestenii care ii cunosteau pe Maricica si  Constantin Chitcan. Crima aceasta a zguduit pe  multi la acea vreme , chiar si pe membrii familiei. Se pare ca vizitele , dar si internarile la psihiatrie ale lui Lica Chitcan au inceput imediat dupa aceste evenimente....

Nu voi posta prea mult despre amanunte pina nu ma voi convinge ca cei in masura au luat la cunostinta toate aspectele crimei....in plus, romanul va avea si o tenta de investigatie criminala.

Pe o alta nota, se pare ca Lia Gorvoniceanu nu a incetat sa o urmareasca pe Cristina Cioca si de pe alte planuri ...caci, si-a activat din nou contul Marius Caragea. Stiu ca Liei ii este frica de reactiile lui Lica si mai ales de razbunarea lui....locuieste la parter cu o minora si o mama in virsta...iar Lica trebuie sa fie disperat in a  dovedi ca eu sunt nebuna si ca mint, de si-a convins concubina Cioca sa fie "prietena" cu fosta lui amanta. De fapt,  Lica a mentionat mamei mele, ca eu am inventat-o pe Lia si ca el nu a avut niciodata o amanta cu acest nume. Oare va continua aceste acuze si jocuri cind ii pot da si adresa acestei amante????
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu