vineri, 4 octombrie 2013

LICA CHITCAN si marioneta lui


Dupa postarile lui Florinel Plantos( Florin Tanase) pe facebook, tot imi zic ca ar trebui sa scriu si sa afisez tot ce am de la el  si sa arat  care e adevarata poveste…..dar, din mesajele primate de la onesteni care ii citesc blogurile si mesajele pe facebook ( si nu numai cele adresate mie), de la cei care il cunosc personal, cred ca totul ar fi de prisos. In  unanimitate, mi-ati spus ca e dus rau cu capul, ca e un betiv inrait si indracit pe tot ce misca pe lumea asta, ca abia asteapta sa se ia la cearta cu oricine si din orice…. Aveti perfecta dreptate, cind nu mai are argumente si nici logica, incepe sa denigreze si sa insulte persoana cealalta, doar doar primeste cistig de cauza.  Este un om deprimat, dezechilibrat, iar daca si-a facut iluzii intr-o posibila relatie cu mine, sau ca eu voi deveni  izvorul lui nesecat de bani, asta e problema lui. Eu nu am facut nimic altceva decit sa organizez o campanie  umanitara pentru el. Asta mi-am propus , asta am facut…nu i-am promis o suma anume, doar ca voi face tot ce pot si stiu…..iar voluntarii de la Onestin pot confirm  toate acestea.

Pe de alta parte, Lica Chitcan, care stie sa citeasca foarte bine  omul, a vazut exact unde-i  Florinel slab, l-a hranit cu argumente sustinatoare si…..bingo l-a facut pe Florinel omul care joaca cum cinta el. Invinovatirile pe care Florinel le tot spune pe facebook sunt toate bagate in capul lui de Lica Chitcan si Cristina Cioca.  Nesigura poate pe relatia ei cu Lica, sau poate naiva destul sa creada ca eu sunt dupa Lica Chitcan si o viitoare relatie  cu el, aceasta femeie a devenit si ea o unealta la discretia lui Lica Chitcan. Sigur il iubeste, dar iubirea adevarata nu iti ucide integritatea, onoarea si nici ratiunea. Cristina Cioca, din iubire sau frica ca il pierde pe Lica Chitcan ( sarmana, a”investit “ destul de multi bani in el) si-a convins prietenul sa imi faca plingere falsa la politie, ba mai mult, se lauda ca poate sa ma bage bucatele intr-un sac pentru doar 500 de mii vechi, daca e nevoie sa scape de mine si sa ramina cu Lica Chitcan.

Acum ca Florinel joaca cum zic ei, il hranesc cu idei…

- Una din aceste idei este ca....  eu l-am despartit pe Lica Chitcan  de fosta sotie: total gresit…..anul trecut in martie 2012, cind Mioara a venit acasa din italia,ea  a aflat de Cristina Cioca. Nu o stia, si nu avea nici o dovada de relatia lor…doar ce ii spuneau prietenele. Cristina locuia perete-in –perete cu cumnatul lui Lica,adica fratele Mioarei  si cind era vazut de acesta intrind in bloc , Lica il mintea zicind ca merge la cineva in bloc ca sa dea lectii de chitara…… cind Mioara l-a intrebat direct de Cristina si daca o iubeste, raspunsul lui a fost” ce sa fac Mioara, ma descurc si eu cum pot, daca tu mi-mi mai trimiti bani!” Divortul a venit cind Mioara l-a instiintat ca are un dosar intreg de dovezi de infidelitate de la mine ( si el stia tot ce aveam) …..deci, repet, si e si in inregistrarile Mioarei, nu eu i-am  stricat casnicia, ci curvasaria lui de ani si ani de zile!!!

Tot prin argumentele lui Florinel Plantos, zice ca eu l-am indepartat de fiul lui: gresit din nou. Din inregistrarea ( cea lunga) cu Mioara, se aude si fiul sau, care e total dezamagit de felul de viata a lui Lica, pe care nu-l interesa nimic altceva decit situatia sa financiara.  Voi reda mai jos prima conversatie cu fiul lui, cind incercam cu disperare sa iau legatura cu Mioara. Din aceasta conversatie, veti putea concluziona ca fiul lui, e un baiat cu bun simt, dar foarte dezamagit si rusinat  de felul de viata a tatalui lui….. deci, repet, felul de viata a lui Lica Chitcan si al Cristinei Cioca e alegerea lor.  Doi oameni care vor sa-si spele onoarea aruncind vina pe mine……dar bumerangul se intoarce si deja  ei simt reactia universului….dar, vor mai primi, inca nu s-a terminat!!!!


Between Mircea Chitcan and You

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs428.ash2/70755_606355244_6047902_q.jpg

Doina Moscu September 5, 2010 at 9:12am

Mircea,
Incerc sa iau legatura cu mama ta.Vreau sa vorbesc cu ea despre Lica.
Te rog da-i adresa mea de messenger doinamoscu@yahoo.com sau de skype( aceeasi) si spune-i ca e imperativ sa ma contacteze. Eu locuiesc in Canada si deci sunt cu 6 ore in urma Italiei.
Doina Moscu

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs1324.snc4/161498_1177309504_3121690_q.jpg

Mircea Chitcan September 5, 2010 at 9:28am Report

Pot sa stiu eu intai despre ce este vorba ? Multumesc .

 

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs428.ash2/70755_606355244_6047902_q.jpg

Doina Moscu September 6, 2010 at 9:45pm

Mircea,
Din nefericire, incercarea ta de a vorbi cu tatal tau a fost fara rezultat.Lica m-a prins pe messenger astazi si in loc sa foloseasca un pic de diplomatie a inceput sa incerce sa ma ameninte...nu are nici un pic de teren pentru asta si nici nu va ajunge nicaieri cu asta...doar ma va inrai si mai mult. Imi pare tare rau ca tu acum esti prins intre aceste convorbiri / amenintari private. Inteleg ca tu vrei sa-ti pastrezi familia intacta, ca de fapt orice copil, si ai tot respectul meu pentru ca vrei sa-ti tii mama departe de situatii neplacute. Dar, eu trebuie sa vorbesc cu ea "intre patru ochi".
Eu stiu ca ea stie bine cine sunt si cine am fost in trecutul lui Lica, dar sunt multe altele de spus. As prefera sa le vorbim fata in fata ca doua femei si nu as vrea sa fiu pusa in situatia de a vorbi cu rudele de la Caiuti. Sunt sigura ca daca e sa auda ce am de spus ar prefera sa le auda de la mine si nu de la altii.Te rog vorbeste cu ea si inlesneste-ne sa avem o conversatie.
Sunt o femeia cu bun simt si crede-ma ca discutia va fi civilizata.
Astept raspunsul tau....

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs1324.snc4/161498_1177309504_3121690_q.jpg

Mircea Chitcan September 7, 2010 at 5:36am Report

Eu am vorbit ieri cu Lica si am incheiat orice discutie si relatie cu el . Nu ma mai intereseaza de el si nu mai am ce discuta cu el . In ceea ce priveste discutia cu mama raspunsul meu ramane acelasi . Oricum nu mi se pare corect nici ceea ce ati facut sa va bagati intr-o asa relatie cu un om casatorit . Nu a fost corect nici din partea lui nici din partea dumneavoastra . Credeam ca niste oameni de 50 de ani nu sunt asa niste copii si au ceva mai multe in cap . Deci pot sa spun ca eu nu o sa-l mai ajut de aici niciodata pe Lica si de acuma pe mine m-a pierdut , il dispretuiesc foarte mult pentru ce a facut oricum nu am avut prea mari sperante de la el niciodata , dar cu asta a pus capac . Faceti ce credeti eu nu vreau sa mai aud de nici unul din voi . O zi buna ! 


http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs428.ash2/70755_606355244_6047902_q.jpg
 

Doina Moscu September 7, 2010 at 6:46am

Mircea, nu cred ca faci bine ce faci.....nu poti sa iei pe umerii tai toata aceasta povara, esti prea tinar pentru asta. Apoi, el e tatal tau si nu poti sa tai legaturile cu el....poate asta merita, dar tu nu meriti asta.
Eu nu sunt o femeie care strica casnicii si familii. Si nici nu voiam o aventura, nu am avut niciodata una. Lica a fost prima mea iubire si eu a lui si cind casnicia mea se clatina si el mi-a spus a lui e in declin de 6-7 ani si sentimentele noastre au rezistat anii.....inevitabilul s-a intimplat. Nu aveam de unde sa stiu ca el s-a schimbat atit de mult in 32 de ani si e preocupat de aventuri amoroase si sa stoarca bani de la mine....Sunt multe de spus si inca cred ca totul e intre mine si mioara.
Mai gindeste-te.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu