sâmbătă, 19 octombrie 2013

LICA CHITCAN- Balzac al secolului

Realizarea mea ca Lica m-a aburit pentru bani, l-a cam luat prin surprindere si o perioada a fost cam bulversat….adica, nu prea a vrut sa accepte ca dupa toata munca sustinuta de citeva luni bune, sute de e-mailuri de dragoste, si desi ma cunostea destul de bine, m-am trezit si l-am prins… nu stiu nici azi daca dezamagirea lui era pentru ca realiza ca izvorul lui de bani nemunciti tocmai secase, sau era dezamagirea ca va arata ca un idiot in fatza prietenilor carora s-a laudat cu toate calitatile lui de Don Juan de Onesti . Caci da, prietenii si cunoscutii de breazla, cei care stau cu caietul si creionul in mina, sa invete de la marele Lica Chitcan secretele aburelilor, acesti discipoli ar ride de maestrul lor ( si aici nu ma refer la calitatile artistice ale lui Lica Chitcan)…..Sigur, barbatii mici si amariti din jurul lui il vad ca pe un zeu…sa poti sa aburesti femei cu bani fara sa ai vreo calitate fizica…doar vorbe pe un carnetel si o abilitate de a recicla si a scoate aceste vorbe frumoase ori de cite ori are nevoie, sigur trebuie sa fie o calitate, o metoda care trebuie invatata!!!! Intr-una din discutiile noastre, eu l-am acuzat ca a complotat toata situatia cu fiul sau. Era prin Septembrie 2010 si instinctual meu asta mi-a spus…sunt un peste cu ascendant in peste si al sasalea simt imi este foarte bine dezvoltat, dar pina de curind nu am crezut in el….la acel moment nu stiam ca ma dublase cu craioveaca Lia ( de fapt, saraca pe ea o dublase cu mine, ea l-a iertat de trei ori… de doua ori, cind a trisat-o cu mine si o data cu Cristina!!!) nu stiam de aventurile lui amoroase, de lunga lista de amante, nu stiam ca asa-zisul e-mail pe numele Mioarei era de fapt al lui, nu stiam ca el a fost cel care mi-a scris in locul ei, ca el mai tirziu a complotat cu Lia sa ia legatura cu mine in numele Mioarei si sa cred ca eu vorbesc cu sotia lui Lica….nu aflasem la acel moment absolut nimic…doar un instinct, recunosc, a fost doar un pic eronat, la acel timp..….fiul lui il dispretuieste mult prea mult sa comploteze cu el….Am simtit ca Lica nu e singur in actiunea lui…dar nu am ales complicele cum trebuia pentru ca nu aveam toate datele la acea vreme. Cind Lica e bulversat de o situatie si nu e pregatit cu ce se intimpla, se dezechilibreaza pe moment si iti da raspunsuri incoerente, fara logica si intra in panica…. Redau mai jos o frintura din conversatia aceea:

ccostaceov: daca ti-as spune ca divortez de mioara , m-ai trata altfel ?
doinamoscu: sigur
ccostaceov: sau ca aveam de gand sa o fac ?
doinamoscu: sigur ca te-as trata altfel
ccostaceov: atunci nu as mai fi un mincinos ?
ccostaceov: sau profitor ?
doinamoscu: daca ai divorta
doinamoscu: m-ai imprieteni cu mioara si am schimba amintiri despre tine
doinamoscu: ma crezi proasta?
ccostaceov: mioara nu te suporta , a rupt toate pozele cu tine..
doinamoscu: si chiar crezi ca voi cadea pt asta? mai ales cind salvezi aceasta convorbire? doinamoscu: chiar nu ma cunosti
ccostaceov: cum sa o salvez ??
doinamoscu: asa cum a salvat-o si mircea ce cea cu mine si pe care tu i-ai trimis-o Dianei
ccostaceov: mircea stie cum eu nu am facut asta niciodata
doinamoscu: ceea ce ne-a facut pe mine si avocata sa realizam ca esti mina in mina cu el
ccostaceov: vroia sa-mi arate ce a vorbit cu tine ..cum ar fi putut altfel ??
doinamoscu: eu nu am avut poze cu mioara.....
ccostaceov: cum poti crede ca un copil este mana in mana cu tatal lui care merge la o amanta..?? doinamoscu: ah, acum sunt amanta?
doinamoscu: ti-am spus ca nu asta vreau
doinamoscu: si nu am vrut asta niciodata
ccostaceov: este un termen de mare noblete in literatura lui balzac
doinamoscu: ma lasi???????
doinamoscu: nu mai cad pt asta
doinamoscu: cauta o alta naiva, asta s-a trezit la realitate

Aveam prea multi nervi atunci, dar ar fi trebuit sa-i zic sa-si caute o amanta de pe vremea lui Balzac….eu sunt o femeie a secolului 21. Cineva ar trebui sa-i zica lui Lica Chitcan ca, pe vremea lui Balzac, femeile sarace, fara singe albastru, trebuiau intretinute de cavaleri cu avere si onoare…..el duce lipsa si de statutul de cavaler dar si de cele doua alte calitati: avere si onoare!!! Eu sunt femeie de afaceri, independenta si nu voi fi NICIODATA amanta cuiva….si daca l-as plati pe el pe post de gigolo…e ca si cum as face cumparaturi de la second hand cind in realitate imi permit Rodeo Drive in Beverly Hills….  Asa ca doamnelor va dau numarul lui de telefon daca va place acest “termen de mare noblete” AMANTA…..dar ce vorbesc eu??? Vad ca a gasit pretendente…..poate ca nu le intretine, poate ca nu are onoare si nici cavaler nu e, dar are chitara si sevaletul si asta nimeni nu i le poate lua …..deci va puteti alege cu cel mult un portret, o urcare pe scena si….cam atit. Ca se pare ca intre cearceafuri nu exceleaza …asta spun femeile care l-au avut ( opinia mea nu conteaza: a fost timpul scurt si se pare ca luase intaritoare/stimulente  sa reziste, ca era vorba de mii de euro si trebuia sa impresioneze!!!) Redau o conversatie intre mine si Lia in care imi spunea ca ea il cunoaste pe Lica bine si cind el intra in depresie nu mai poate si ia stimulente sa poata satisfice femeile... Iata ca-mi veni in cap urmatorul meu ajutor umanitar....stimulente pentru Chitcan...:) :) mai bine decit o campanie umanitara pentru un om bolnav ca Florinel Plantos!!!!! HI<HI<HI  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu