miercuri, 11 noiembrie 2015

Marturiile Mioarei -2

Ieri pe facebook, cineva ma intreba de ce fac ce fac...cica, ma lupt cu morile de vant....nu voi obtine nimic, Lica Chitcan isi va continua viata si va face ce vrea el oricum.... Curios ca ,femeile care nu locuiesc in Romania  au o alta atitudine despre ce mi s-a intamplat, despre escrocheria lui si despre ce ma motiveaza sa expun un astfel de individ....

Daca femeile din Romania, nu au inteles, pana acum, le invit sa asculte atent, conversatiile dinte mine si fosta lui nevasta, Mioara. Pe Mioara am cunoscut-o la ea acasa in Italia....O femeie cu un bun simt iesit din comun. Stia cine sunt si ne-a primit in casa ( pe mine si pe prietena mea) si am vorbit. Am revazut-o dupa un an ...o femeie trista, dar cu niste ochi superbi de smarald, o femeie chinuita de viata...o femeie simpla, modesta, de la tara. O femeie, cu care Chitcan a spalat pe jos cu ea si ea, l-a lasat....am intrebat-o simplu : de ce??? de ce i-a permis sa isi bata joc de ea.....mi-a raspuns: parintii mei m-au invatat ca " pe asta l-ai ales, cu asta iti duci viata"
O femeie invatata cu greul si cu munca...ascultati conversatia....vorbeam la telefon....desi Chitcan a amenintat-o , amintit-o, pe ea o deranja mai mult ca, afirmase ca, ea nu a muncit si ca ar fi tinut-o el pe bani....pentru ea, munca este onorabila, pentru el, este o jicnire....ea are grija de batrani in Italia, el nu a rezistat nici 3 zile la un job decent unde fusese angajat cu fiul lui...

Lica a trisat-o din primul an de casatorie, cu o fosta amanta...a realizat ca poate sa o manipuleze cum vrea el si Mioara a devenit " paturica" lui de siguranta....putea sa se destrabaleze cum voia, nimeni nu putea zice nimic, era insurat...Mioara nu intreba ce face cu banii si cum ii cheltuie...Mioara stia ce se intampla, dar ca sa poata merge mai departe a invatat sa ignore toata durerea...
Lica a stiut pe deplin sa profite de bunatatea ei si daca , uneori, Mioara mai rabufnea, Lica stia sa planga, sa ceara iertare, sa promita....Mioara uraste conflictele si cearta.... imi povestea trauma vietii ei, cu o voce domoala si calma, cu privirea coborata....doar fumatul, tigara dupa tigara, ii dadea de gol sentimentele pe care le ascundea....ma uitam atent la ea: o femeie trista, cu lipsa de incredere in puterile proprii, o femeie spalata pe creier atat de mult, ca in toata povestea ei, imi spunea ca, e convinsa ca tot ce i s-a intamplat e vina ei!!!!!! Lica era asa de la inceput si ea a ignorat semnele!!!
Ascultati conversatia si veti intelege de ce fac ce fac..... o fac si pentru ea!!! 

Astazi este ziua ei de nastere...Lica a lasat-o fara nimic....fara casa, fara siguranta zilei de maine la pensie, fara prieteni, pentru ca a manipulat si cu cine poate fi prietena....Ba  chiar imi spunea ca Lica o convingea sa ii accepte amantele ca prietene, astfel el si amanta puteau sa se vada chiar si in prezenta ei....
Ascultati conversatia...vorbeste de crima oribila in care a fost asasinata mama lui vitrega...o crima care nu a fost solutionata nici pana in ziua de azi!!!!

La multi ani, Mioara!



iata aici si conversatii cu Mioara Chitcan ( si-a pastrat numele) Si asta pentru ca nu si-a permis sa plateasca sa isi schimbe numele in  actele legale....

https://soundcloud.com/popaliky/marturiile-mioarei-despre-divort-si-crima

 

https://soundcloud.com/popaliky/marturiile-mioarei-chitcan 

 

https://soundcloud.com/popaliky/eu-mioara-copy 

 

https://soundcloud.com/popaliky/eu-mioara-29072013-1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu