miercuri, 4 noiembrie 2015

Analize.....



Auzim mai tot timpul de “spalare de creier”  sau “brainwashing” si prima reactie este: “ ei, trebuie sa fii prost sa accepti asta” “nimeni nu poate sa imi spele mie creierul” etc……Ideea e ca, daca ar fi asa de usor, ar face-o toti, pentru a obtine ceea ce vor de la ceilalti. Nu multi au aceasta “ calitate” Eu una , nu as putea sa o fac: si asta pentru ca sunt prea directa, prea dintr-o bucata, prea” ce-i in gusa si-n capusa”  Spalatorii de creier sunt oameni duplicitari, oameni care una spun si alta gandesc, oameni care pot avea o vibratie falsa cu tine…atat de falsa, ca ai impresia ca e cel mai sincer, sensibil om de pe pamant.. Cu cat esti mai mult in preajma lui, cu atat incepi sa gandesti ca el si sa ii aprobi ceea ce spune. Ma gandesc acum la cazul unui invidid care e , cica, casatorit cu doua surori ( am vazut povestea la emisiunea La Maruta)….toti cei din jurul  lor, vad cat de manipulant este tipul, si totusi, surorile “casatorite” cu el si care impreuma, au cu el 14 copii, il vad ca pe un profet….Sunt ele proaste?? Nu, nu sunt, una , parca avea chiar studii superioare…..doar ca “ profetul”  este cat se poate de bun la spalat creiere, sau am putea zice ca  aceste surorile sunt "proaste" emotional….

Am spus si sustin ca Lica Chitcan nu a profitat de femei proaste intelectual….el a profitat si profita de femei “proaste “ emotional. Toate amantele lui si femeile pe care le-a  escrocat, au fost prima data escrocate emotional. Toate cad in aceeasi categorie: femei cu bani ( bani, investitii, or cu “relatii” cu autoritati sus puse, femei  care considera el ca il pot “ajuta “ ( cuvant folosit de el-cu o cu totul alta insemnatatea) Toate aceste  femei  fusesera ranite in dragoste, sau veneau din relatii / casatorii nefericite.. Asa cum spunea si Mioara, fosta lui sotie in conversatiile postate de mine, Chitcan “ stie cum sa te convinga” atunci cand el are un anumit interes. O face atat de bine incat ai impresia ca reactia pe care o ai tu, decizia pe care o iei, este intrutotul a ta si doar a ta…Asta inseamna sa fii un spalator de creier experimentat! Veti spune, nu e nimic rau in a fi sensibil,  in a sti sa vorbesti cu femeia iubita frumos, sa stii sa o intelegi, sa ii simti vibratia….aveti dreptate: doar ca trebuie sa existe si sinceritate in tot ce spui si ce faci! Am dovedit ca, Chitcan spunea aceleasi  vorbe frumoase la 3 femei odata!!!! In cazul acesta nu vad nimic frumos, onorabil sau sensibil…vad ESCROCHERIE si ABUZ!

Din punctul asta de vedere, eu am fost norocoasa…..eu nu mi-am petrecut prea mult timp langa el, asa ca efectul de spalare de creier nu prea a rezistat, desi a incercat si cu mine…Sunt si am fost intotdeauna o femeie independenta si destul de rebela si incapatinata….faptul ca, la 21 de ani si 2 saptamani eu eram deja in Canada, plecata cu un pasaport romanesc, ca cetatean roman stabilit in strainatate in anul 1980, spune deja ceva….nu as putea niciodata sa ma supun gandirii unui barbat si nu cred ca iubirea are ceva de a face cu supunerea….

Am o mare incredere in fortele proprii si nu cred ca s-a nascut barbatul care “merita” supunerea unei femei…..sau cum zice mama mea: “ nu merita nici unul umilinta , nici daca ar fi suflat cu aur pe varful p….li” Cred in iubire, dar nu in detrimentul sinceritatii….si cand un barbat abureste 3 femei in acelasi timp, deja nu mai gasesti scuza  si nici cale de intoarcere……

Pe Mioara am incercat sa o inteleg, i-a acceptat curvasariile : avea un copil cu el, era vremea comunista, gura lumii, sedintele de partid, analizele in fatza colectivului de munca etc.

Dar la amanta Lia, nu am inteles: deci, afla ca in timp ce era cu ea, Chitcan se intalneste cu mine; il iarta. Revin eu in tara si afla ca s-a intalnit din nou cu mine…..accepta sa o impersoneze pe sotia lui, in conversatiile cu mine, doar ca eu sa nu ajung la adevarata sotie….Oare nu s-a gandit ca atunci cand se da drept Mioara la cererea lui, de fapt Chitcan o foloseste si nu v-a fi niciodata cu ea??? Poate i-a placut rolul de amanta! A conversat cu mine, pe messenger, mai bine de un an, dandu-se drept Mioara!!!! Stiti cand a divulgat adevarul si si-a cerut iertare ca m-a mintit?? Cand a aflat ca Chitcan s-a mutat cu Cristina Cioca… Deci, nu cand a aflat de Cristina, ci cand el s-a mutat la ea…si asta pentru ca, timp de cateva luni, Chitcan INCA a mai dus-o cu zaharelu si le mintea pe amandoua….

Eu am iertat-o pe Lia, dar nu am mai avut incredre in ea, niciodata, din acel moment si am inregistrat toate conversatiile noastre.

Redau mai jos o mica conversatie cu Lia Gornoviceanu, in care imi spunea cum reactioneaza femeile din Romania, Cristina, cand vine vorba de “barbatul lor”.

Acum, cel putin pe facebook, Lia si Cristina par prietene... Cat de naiva poti fi sa fii prietena cu o astfel de femeie??? Sau poate amandoua sunt cu mai multe fetze….sau poate amandoua sunt INCA manipulate de Chitcan…Cert este ca NICIODATA nu as putea fi asa: nici ca una , nici ca cealalta!
Dati click pe link pentru a asculta conversatia....

https://soundcloud.com/popaliky/lia-despre-relatia-lica-cristina 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu