duminică, 9 noiembrie 2014

LICA CHITCAN-nu cred in coincidente....


Zilele trecute o prind pe Mioara Chitcan la telefon si ne conversam mai pe indelete. Are zile cand e foarte tacuta, dar in altele e glumeata ( un umor sarcastic, amar, nascut din suferinta)  Ea admira independenta, dezinvoltura mea, eu admir la ea tenacitatea si rabdarea…rabdare , chiar si atunci cand suferea cel mai mult….mi-ar fi placut sa fiu un pic ca ea….am pierdut in toata povestea asta, din cauza impulvititatii mele…dar, asta e!

In ultima conversatie cu Mioara, am prins-o relaxata, fericita si pusa pe vorba. M-a intrebat daca stiu cu certitudine ca Cioca a inceput seviciul.

-         Iubita, din sursele Radio Santz Buciumi, da, cum ca lucreaza in Moinesti! Ii zic eu…dar nu am dovezi certe!

-         Atunci fii pe faza, ca incepe teatru!!! Raspunde Mioara

-         Adica?? Ce, crezi ca incepe abureala la una noua??? O intreb eu

-         Nuu, acu e inca dragoste mare. Raspunde Mioara

-         Aaa, atunci, e mai linistit raposatu’ tau , ca nu-I mai trancaneste Cioca toata ziua la atelier. Simt ca e un joc de Jeparty intre mine si ea si incercam sa ma gandesc la alte motive, de ce crede ea ca va incepe teatrul.

-         Vezi tu, Doina, tu nu il cunosti pe Lica deloc. Ai stat doar 2-3 saptamani, si atunci era lapte si miere intre voi, ca incerca sa te impresioneze si Lia, nu stiu cat il stia ea, ca sa te informeze. Imi zice Mioara cu intelepciunea unei femei trecuta prin multe.

-         Lasa-ma fata si cu Lia…..tot ce mi-a zis ea, puteau fi doar minciuni, ca in capul ei, eu as fi fost dupa Lica, sa il iau inapoi, asa ca m-a alimentat cu ce a vrut ea. Singurele adevaruri, cred ca mi le-a spus  abia dupa  ce Lica i-a tras-o si a inselat-o cu Cristina Cioca.Stii cum se zice: cine sapa groapa unuia, cade chiar el in ea. Ii raspund eu enervata , amintindu-mi la cate minciuni mi-o fi zis Lia si eu, ca naiva , le-am luat de bune….cat m-a implorat sa nu merg sa o gasesc pe Mioara, ca Lica i-a spus, ca e nebuna, are probleme  psihice si Doamne fereste ce ar fi in stare sa faca!!!! Instincul meu a fost correct, Mioara e o femeie super!

-         Bine Mioara , atunci ce, il lasa Cioca??? O intreb eu, nerabdatoare sa aflu raspunsul

-         Nuu, nu-i asta….Lica stie sa-si aleaga femei docile si ascultatoare care nu-i ies din cuvant!

“Silitoare si constiincioasa” imi amintesc eu spusele lui Train Marza. Mai sa fie, Mioara chiar il cunoaste bine!

-         Zi fata, de ce crezi ca incepe teatru??? O intreb eu intr-un final , aproape admitand ca am pierdut  jocul si nu am habar de ce  teatru vorbeste ea.

-         Pai, acum ca Cristinica are bani,ai sa vezi,  se va imbolnavi mami, se va strica masina, se vor ivi anumite plati de care nu si-a adus aminte pana acum…vor fi alte chetuieli pe care femeia, din iubire si intelegere, va trebui sa i le plateasca,imi spune Mioara cu un oftat adanc , amintindu-si de cate ori, chiar ei, i-a jucat faza asta si cat l-a inteles si compatimit la acea vreme.

-         Bai , fata mea, sa stii ca ai dreptate!!! Ii raspund eu in semn de evrica. Tu stii, ca parca ti-am spus….cand ne-am re-intalnit la Onesti in Noembrie, 2010, a venit intr-o dimineata, tot o fuga la apartamentul ala pe Perchiului si mi-a cerut 5 milioane…cica , ma-sa e bolnava si trebuie sa o duca la spital. L-am crezut, i-am zis sa ia ce a gasit prin geanta mea….

-         Mai vorbim noi, timpul le va rezolva pe toate, noi sa fim sanatoase, zice Mioara Chitcan.

-          Chiar asa, ce altceva mai conteaza???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu