marți, 4 mai 2021

Dictional de porecle si prescurtari

😂😂Dictionar de prescurtari😂😂




Vad ca Chitcan & company au stat de Pasti si mi-au raportat postarile facute pe Vivi Oancea. Facebook-ul mi-a restrictionat accesul la comentarii si postari pentru 7 zile si mu m-as mira sa inchida contul.

Nu am nici o problema cu asta...am alte 2 conturi "in asteptare" 

I-au deranjat ca am postat conversatii intre mine si fostul amant al Cristinei. Eu chiar nu am zis prea mult in conversatii...mai mult adevar a zis fostul amant Alex Cosmin. 

Apoi, nu i-a convenit ca am postat un email primit de mine de la Facultatea din Iasi unde mi se dadea raspunsul ca Chitcan a terminat facultatea in 2018!!!

Se pare ca adevarul doare rau, daca de sarbatoarea de Pasti tot ce au facut e sa raporteze postarile mele.

Asa ca, itentionez sa le fac munca mai grea si sa folosesc porecle de acum inainte:

Chitcan va fi "Licuta Chiti" ( adica numele de alint folosit de doua din amantele lui: Luminita Patrateanu si Lia din Craiova)

Cristina Chitcan va fi "postarita"

fiica ei mare va fi" fiica fara bac"

fiica ei mica va fi "buzata"

Luminita Patrateanu va fi "Sveta" 

Pilipauteanu va fi "Pipi-Pauteanu"

Voi update lista din mers si puteti intra aici sa intelegeti de cine vorbesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu