luni, 2 aprilie 2018

Doamne cu stoluri la cap!

Revin in aceasta forma, pe blog, asa cum m-au rugat multi....e mult mai usor de gasit postarile. Cautand ceva pe facebook am dat peste tot felul de postari si mi-am adus aminte ca habar nu aveam sa folosesc facebook-ul or messingerul yahoo acum cativa ani....dar, soarta de invata!

Un escroc ca Chitcan m-a invatat cum sa folosesc metodele lui in a ma apara....Il lovesc cu propriile arme! Era sigur ca amenintandu-ma si balacarindu-ma pe facebook eu voi renunta.....Asa stia el, asa l-au invatat amicii lui. " O facem varza, o amenintam ca o dam in judecata, ca ii facem plangeri penale"....Cand au scris toate acestea, eu , obisnuita ca aici,inCanada, mi-am adunat argumentele, dovezile si eram pregatita! A scris pe blogul lui Plantos ca sunt zeci de procese si plangeri penale impotriva mea....inca le astept! Le-a trimis probabil intr-o sticla pe oceanul Atlantic !!! Chitcan a postat doar minciuni si denigrari grosolane si nu aveam nici o sansa sa ma apar...eram blocata de peste tot...lumea nu avea decat varianta lui....Ei bine, si eu am putut sa imi fac un blog si sa-mi expun dovezile si argumentele.....

De cand a inceput tot razboiul acesta ati vazut voi vre-o dovada de la Chitcan, ceva care sa arate ca de fapt tot ce scriu e minciuna??? Sunt e-mailuri, pe care le are si el...adica eu nu am raspuns nimic??Sa posteze un e-mail, unul, sa arate ca mint si ca altceva i-am scris, sau mi-a scris....tot ce am argumentat am facut cu dovezi, el, de ce nu apus nimic ,ci doar a comentat denigratoriu???

Se spune ca o poveste are intotdeauna doua parti....unde este a lui??? V-ati intrebat vreodata de ce nimeni nu a comentat sa-i ceara sa posteze vreo dovada??? Adica chiar nimic??? Acolo: "mai Lica dar  femeia asta are niste dovezi, pune si tu ceva dovezi" Normal ca nu veti vedea nimic, ca sterge si blocheaza pe oricine care nu ii ia apararea....Stiti cati prieteni din adolescenta noastra au comentat si imediat au disparut din lista lui??? Unii au disparut din lista si cand nu ii comentau grandios la vreo pictura....

Va postez niste comentarii facute de el ,cu ceva timp in urma....

Aaa, sa nu uit: chestia cu casa e adevarata ( pana la un punct) I-am scris ca ii iau casa si ca vom locui amandoi in ea si fiindca sunt fata buna, o las si pe Cristina si pe ma-sa si pe nevasta-sa ( pe atunci Mioara) dar si pe amanta Lia!!! Asta a omis din postarea lui! Pot dovedi ca asa  a fost e-mailul trimis pentru ca i l-am trimis prima data Liei sa isi dea aprobarea daca pot sa-mi bat joc de el!!!



Nimic adevarat din ce scria ....dar vorbim  de romani care isi dau votul pentru in litru de ulei, asa ca s-au gasit destui idioti care sa creada aberatiile lui fara dovezi. Intr-unul din comentarii scrie ca el" posteaza doar pe pagina  lui " Total fals si iata ca dupa ceva timp pot sa dovedesc si asta....Cel mai mare jeg e acela care vrea sa para sincer, drept, credincios si te sapa pe la spate....


Ma acuza pe mine ca deranjez, dar iata cum posta el pe la prieteni si pe grupuri:










Deci, asta e Chitcan! Un ciot jegos, care manipuleaza si minte.... Va redau mai jos din comentariile facute de altii si cine sunt unii din acesti indivizi :


Eu nu am zeci de conturi , dar am dovedit ca el si Cristina Cioca ( Cioca in buletin, Chitcan pe facebook) au multe conturi false....Nastase Gilda, e matusa vitrega a Cristinei....Nu o cunosc, nu ma cunoaste.... Eu am o afacere de 32 de ani...am activitate, nu stau ca ea sa-mi creasca negi pe fatza!



Ei, sa vorbim de Tatiana Vasluianu....alta care minte! Da, am vorbit cu ea si postez din conversatie! Cititi si imi spuneti cat de proasta poti fi sa sustii un escroc cand tu ai trecut prin asa situatie? Nu stiu daca ce mi-a scris este adevarat, dar asta mi-a spus....Ea scrie ca eu ii provocam o stare de nervi, dar sotul care o lua la pumni, ii provoca  o placere ???!!!














Cat despre acest Ion Ninel Szabo sincer nu trebuie sa spun prea mult...om matur care isi pune pe facebook numele de Ninel...cam spune destul. Dar cine e si ce stie despre ce carte scriu eu??? Acest Ninel ( si de cate ori scriu sau pronunt numele ma apuca rasul) mi-a scris pe facebook ca el va incerca sa stranga de la prietenii lui Lica suma de 5000 de euro sa mi-o dea, sa nu mai auda de mine....I-am zis: perfect! Da banii si tac! Asta era acum 4 ani.... Cat de idiot sa fii sa faci o astfel de afirmatie cand stii ca nu te poti tine de cuvant?? Deci altul ca Chitcan.

Deci sunt o femeie grasa care minte....unde sunt dovezile tale Chitcane??? Eu poate sunt o femeie grasa, am 59 de ani si sunt bunica, tu un idiot care discrimineaza! Eu pot sa slabesc, tu ai fost si ramai un parazit social. Ca el vorbeste asa nu ma deranjeaza deloc, atat il duce mintea....dar va inchipuiti ca jigneste toate femeile grase??? Si totusi multe sunt indobitocite sa creada ca e normal ca un barbat sa se comporte asa! Si ne mai miram de ce este atata violenta in familie, de ce femeile sunt abuzate fizic si emotional??? Sincer, atata prostie nu am vazut niciunde.

Cat despre acest Bene-dick, ce sa spun....postarile mele sunt stupide in mintea lui patrata doar pentru ca scot la lumina adevaruri.

Sa vorbim de Nerti.....da, am vorbit cu ea....cica am probleme....Pai va pun discutia cu ea si daca eu par anormala , poate imi spune cineva cum ar trebui sa fie o discutie normala.... alta fosta nevasta de tzambalagiu....asa ca nu ma mira nimic...alta "doamna" care si-a gasit fericirea prin Italia ...

Sa vorbesti public despre cineva pe care nu cunosti doar ca sa te dai important... Dar se pare ca in Romania e un lucru normal si datul cu parerea este sport national.


Ea este Violeta Ardeleanu..doamna care din cauza memoriei scurte, si-a ales iubitul cu acelasi nume de familie ca fostul sot. Inca una ca Cioca...alergatoare dupa "artisti"  Florin Popa e cel care i-a luat apararea lui Chitcan cand mi-am facut blogul...Cica eu l-am platit pe Chitcan pentru sex, zicea acest Popa... L-am intrebat: tu asa faci, dai bani cu 3 luni inainte de a te intalni cu gagica??? Mi-a zis ca pe el il platesc gagicele pentru sex...dupa ce canta la nunti, se gaseste cate una cu bani care sa-l dupa in camera de la hotel. Cu ceva timp in urma , cred ca una dintre acele "doamne" nemultumita de prestatie i-a cerut banii inapoi...A facut-o psihopata si agramata pe facebook, cerand tuturor sa o blocheze si sa nu ii accepte prietenia.  A sarit Violeta in apararea lui Dolanescu al ei si bineinteles, sa o faca pe acea femeie  si pe ea , ca si pe mine cu "stoluri" in cap...

Pai Florin Popa e ca si Chitcan....Violeta Ardeleanu e infirmiera, si ingrijeste de bolnavi in Franta!!! Tanti, esti plecata din tara si cand vii, vii cu cadouri si bani  si abia asteapta Florin Popa ....cine e cu stoluri in cap???

Iata doua femei mature cu limbile scoase dupa vedetism....atat de naive si proaste ca nu pot intelege cat sunt folosite ....Cristina Cioca, acceptand ca barbatul de langa ea sa isi insulte si sa-si abuzeze emotional fosta sotie la telefon cu ea de fatza, Violeta Ardeleanu insultand femei cot a cot cu iubitul ei, cand el se vinde pentru sex!!! Hai lasati-o dracului ca sunteti duse cu capu!!!


Un comentariu:

  1. Mulțumesc mult dr. Ilekhojie! Sunt atât de șocat de rezultatul tău excelent. Vraja de dragoste pe care ați făcut-o pentru mine a început să se manifeste imediat în a 20-a oră după ce v-ați turnat. Soțul meu se întoarce la mine acum cu atâta dragoste și fericire. A fost nemulțumitor pentru actul său și a promis că va rămâne cu mine pentru totdeauna. Niciodată n-am avut atâta Bucurie! Dr Ilekhojie vrăjile voastre sunt cele mai mari! Cuvintele nu vă pot mulțumi suficient. ”” Aveți nevoie de ajutor?

    WhatsApp Dr Ilekhojie pe +2348147400259

    RăspundețiȘtergere