miercuri, 14 decembrie 2016

Halal parinti!

Mi-e greu sa cred ca Mioara nu mai e...ma trezesc uneori amintindu-mi franturi din conversatiile noastre. Cat de trista si macinata de ingrijorari era...cred ca asta e si motivul pentru care a fost rapusa de boala cu atata usurinta... Si toate problemele ei se reduceau la viata chinuita pe care a trait-o cu Lica Chitcan. Nemernicul a trisat-o toata viata. Cand era prins cu mata-n sac , sau cand avea nevoie de bani se gudurea pe langa ea, facea mancare si parea barbatul exemplar....si ea tot spera ca poate, poate s-a schimbat! Imi spunea ca, odata,  de ziua ei a venit acasa cu un cadou...niste pahare foarte frumoase de cristal. A fost foarte emotionata si chiar s-a simtit vinovata ca se certasera cu ceva timp inainte. Fericirea ei nu a durat mult....vreo doua saptamani....pana cand, s-a intalnit cu o colega de servici, care era vanzatoare la Universal ( acum cunoscut sub mall-ul din Onesti) " Auzi, Mioara, cand vii sa-mi platesti paharele acelea pe care le-a luat Lica?? A zis ca sa vorbesc cu tine , ca tu o sa platesti pentru ele!" Asta e Lica si asa a facut toata viata.

Imi mai aduc aminte ca Mioara mi-a spus de un imprumut pe care l-a "fortat "/ "convins" pe Mircea sa il faca...Cica Mircea fiind tanar putea lua, acum vreo 8-10 ani, un imprumut foarte usor. Mircea, naiv, sau plictisit sa ii tina piept , a facut cum a zis taica-su si a luat imprumutul ( cateva sute de milioane, parca spunea Mioara) ..."Sunt tare ingrijorata, ca Lica nu  a platit ratele si banca acum il,cauta pe Mircea...vecina noastra de la mal, unde am stat pana am pierdut apartamentul, m-a sunat si mi-a spus de plicurile venite in numele lui Mircea...I-am zis sa le deschida si sa mi le citeasca si asa am aflat ca Lica nu platise nici o rata la banca!"

Acum, am vazut ca Mircea este executat silit....

Ce tata adevarat face asta propriului copil?? Acum Mircea a pierdut-o pe Mioara ( Dumnezeu sa o ierte) si nu mai are nici un ajutor, nici moral  si nici financiar...lucreaza la o fabrica de ciocolata , muncitor necalificat....Marele Chitcan, era prea ocupat cu petreceri dupa spectacole si cu amante , nu a avut timp sa se ocupe de viitorul propriului lui copil....Mircea , odata executat silit nu mai poate imprumuta bani, sa isi faca o casa , un apartament daca se va insura....Mircea isi va incepe viata ingropat in datorii si cu un credt patat.....


Si mai avea saraca Mioara un of: "se crede mare pictor si se afiseaza ca si cum nimeni nu-i ajunge la varful  nasului....a pictat toate curvele si tuturor prietenilor le-a facut portrete, de ce nu a facut macar un portret singurului lui fiu???  Pune asta Doina pe internet !" Toti sunt mai importanti ca fiul lui!!!
" Pe fi-su nu a vrut sa-l picteze, pe el doar l-a ingropat in datorii si la lasat in curu gol, si el  sa se mute la amanta si sa o picteze pe fii-sa! Odata si odata,Mircea-l meu o sa vada ce tata are!!"

Acum ca Mioara s-a prapadit, ce a facut Chitcan? A postat o poza cu lumanari si cand e inmormantarea si dupa 3 zile a sters tot...Un tata adevarat ar fi plecat cu Mircea in Italia si ar fi stat cu el o perioada sa-l  ajute sa depaseasca aceasta grea perioada ....Ce, are servici??? Nu are! Sa picteze putea sa o faca si in Bra! La o saptamana dupa moartea Mioarei el si concubina Cioca cantau intr-un bar !!! O mama, ar fi renuntat sa il scoata in public pe dezechilibrat....dar ce pretentii aveti de la o femeie care isi lasa fiica cea mica prin vecini sa si-o traga cu tinerei?? Am inteles ca tinerelul nu era din clasa fiicei mai mari...adica tinerelul era din clasa "A " si fiica era in clasa "B"!

Astfel de parinti imi creaza greata...cand atat de multi parinti se sacrifica pentru copiii lor ..pe astea doi ii doare in cot de viitorul copiilor lor. Cioca imi spunea prin Aprilie 2013 cat de fericita era ea, ca fii-sa se marita!!! Ce scoala , ce facultate, ce profesie?? Fii-sa era frumoasa si se marita si ea nu mai avea vreo grija!!! Scapa de una, mai ramanea una!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu