luni, 15 iunie 2015

Lica Chitcan si muierile

Am promis ca va voi face cunostinta cu cateva femei care il "apara" si il "sustin"  pe Lica Chitcan...
dar trebuie sa fac cateva precizari... Lica Chitcan stie sa manipuleze FEMEIA pentru a obtine ce il intereseaza: ca sunt bani, favoruri, protectie, un  sfat, sau alte astfel de lucruri. Stand de vorba cu prieteni si cunoscuti de ai lui, barbati, reactia e:" da-l in p*** de dezechilibrat, un papitoi care nu se poate numi barbat" Dar, cand am stat de vorba cu prietene, cunostinte, fosta sotie de 30 de ani si cu amanta lui, descrierea se schimba. In timpul zecilor de ore de discutie cu fosta sotie, ea mi-a relatat:   " nu am putut sa vad cu adevarat ,situatia in care ma aflam langa Lica , decat abia dupa ce am ajuns in Italia si am fost departe de influenta lui" " Era ca si cum ma trezisem dintr-un somn lung.... pana atunci, tot ce imi spunea, parea drept, justificat si corect" Aproape de la prima conversatie pe care am avut-o cu Lia, amanta din Craiova, ea m-a intrebat: " stiu ca voi nu ati fost prea mult timp impreuna, dar tie, in acea perioada scurta, ti s-a parut normal?" Le-am pus la amandoua, sotie si amanta, aceeasi intrebare: " Ce ati vazut la Lica, ce v-a facut sa va indragostiti asa de tare de el ??? Amandoua mi-au raspuns la fel: " Nu a fost vorba se sex" Acelasi lucru mi l-a scris si Cioca!!!  La Mioara, sotia, chiar a fost  dezamagita de prestatiile lui ca barbat....dar aveau un copil, performantele sexuale ale lui Lica, era ceva tabu pe vremea aceea...." De ce crezi tu, ca a avut atatea femei??? M-a intrebat Mioara. "De ce  nu s-a gasit una care sa-l vrea??? Iti spun eu, dupa ce dispareau fluturasii primelor intalniri, Lica cam dadea rateuri in pat si relatia se rupea" mi-a zis Mioara. Lia, a avut cam aceeasi explicatie, doar ca, ea mi-a spus ca, o femeie matura stie ce sa faca sa se simta bine in pat, chiar si langa un barbat ca Lica, care era cam pe langa cand era vorva de sex. Dar, tot Lia mi-a spus ca, apropierea de el a fost pentru ca Lica stia sa asculte, era ca o prietena si mai putin ca un  iubit. Si Lica stia si stie ca e corigent in materie de sex....e constient de incapatitatile lui in materie de sex si a invatat sa compenseze prin vorbe frumoase si complimente si a invatat sa asculte....a invatat cum sa asculte si cum sa ceara ca sa primeasca ce vrea....
Iata un e-mail in care "ma pregatea" de incapacitatile lui.....


Deci cu vorbe, cu amagiri, poate o noapte, doua de amor, face din  femeile pe care le are, adevarate protectoare....
Azi va voi face cunostinta cu prima : NICOLETTA ODETTE.
Ca aceasta individa ( daca este intr-adevar reala si nu este un cont fals) ii da like la tot ce posteaza, nu prea mi s-a parut iesit din comun....dar duduia, cand a descoperit pagina mea, mi-a scris intr-un vocabular de stopista sau de femeie de centura....sa asumam, ca il cunoste , ca pictor, sau ii este ruda, dar de ce ar folosi o femeie educata un asemenea vocabular???? Daca ar fi citit ceva din blog, o femeie ar fi realizat ca sunt dovezi ca Lica e un escroc ....sau cel putin  dovezi ca ceva s-a intamplat....o treaba intre doi oameni, de  ce ar sari o femeie educata, o doamna, sa apere un individ cand nu cunoaste toate detaliile??? Doar poate din gelozie sau ne-educatie....sau din frustrare ( daca contul e fals) Am conversat cu multe femei, si in Romania nu sunt obisnuite cu o abordare ca a mea....femeile sunt indobitocite ( asa spunea Lia) sa faca ce zice barbatul, si cu cat se aduc mai multe dovezi impotriva lui, cu atat mai mult, o femeie idioata il va apara..... Decide-ti voi cum sta treaba cu aceasta Nicoletta Odette, eu una nu as putea sa scriu in termenii acestei individe si nici sa apar un escroc, curvar cum e Lica Chitcan.
redau mai jos dovezile despre aceasta NICOLETTA ODETTE



Au mai fost si alte mesaje, le voi posta si pe celelalte cand le voi gasi.....intotdeauna se stergea ca sa nu pot sa raspund sau sa conversez cu ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu